کشاورزی پرس بررسی می نماید؛

جانشین مدیر کل بازداشتی چه کسی خواهد شد؟!

تاریخ انتشار: پنجشنبه 13 تیر 1398 | 23:54 ب.ظ
جانشین مدیر کل بازداشتی چه کسی خواهد شد؟! جانشین مدیر کل بازداشتی چه کسی خواهد شد؟! قدرت لابی در خوزستان برای تحمیل گزینه های خود فعال شدند! در پی بازداشت چند تن از مدیران حوزه جهاد کشاورزی و معاون معزول سازمان صمت استان خوزستان طی روزهای اخیر، رایزنی و لابی قدرت برای معرفی و یا تحمیل گزینه خود جهت جانشینی مدیرکل بازداشت شده […]

جانشین مدیر کل بازداشتی چه کسی خواهد شد؟!

قدرت لابی در خوزستان برای تحمیل گزینه های خود فعال شدند!

در پی بازداشت چند تن از مدیران حوزه جهاد کشاورزی و معاون معزول سازمان صمت استان خوزستان طی روزهای اخیر، رایزنی و لابی قدرت برای معرفی و یا تحمیل گزینه خود جهت جانشینی مدیرکل بازداشت شده حوزه جهادکشاورزی خوزستان قوت گرفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس، علی رغم اینکه مدیران حوزه جهاد کشاورزی و معاون برکنار شده سازمان صمت به همراه یکی از روسای اتحادیه های شهرستان اهواز، اکنون در بازداشت به سر می‌برند و اتهام آنها توسط مقامات امنیتی در حال رصد و بررسی می باشد، اما لابی قدرت در استان و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به دنبال دریافت حکم مدیر کلی برای گزینه های خود هستند.

طبق اخبار واصله به کشاورزی پرس، گزینه هایی از جمله زرگانی مدیر شرکهای صنعتی جهاد کشاورزی استان، رشیدی مدیر جهاد کشاورزی ماهشهر و صاکی مشاور چنگلوایی از جمله افراد مطرح جهت تصدی این اداره پرحاشیه مرتبط با تأمین کالاهای اساسی مردم در جهاد کشاورزی می باشند.

این در حالی است که به دلیل عدم نتیجه گیری هایی جهت تصدی مدیر کلی یکی از گزینه‌های مطرح و فشارهای فراوان از سوی لابی گران برای تحمیل گزینه های خود، احتمالاً یکی از پرسنل اداره جهاد کشاورزی آبادان تا مدتی به عنوان سرپرست، جانشین مدیر بازداشتی خواهد شد.

گفتنی است مدیر کل کشوری این اداره در وزارت جهاد کشاورزی، خوزستانی الصل می باشد که گزینه‌های متعددی برای جانشینی اداره استان روی مذاکره وی قرار گرفته اند.
اما باید دید، بالاخره بعد از فعالیت و شناسایی باند مافیای اقتصادی در استان و به حاشیه راندن کالاهای اساسی عموم شهروندان، کدام یک از این گزینه های پیشنهادی از فیلتر انتخاب و انتصاب عبور خواهند کرد!

لازم به ذکر است؛ دراین پرونده اقتصادی، نام بستگان نزدیک یکی از مقامات کشوری که او نیز خوزستانی می باشد، درج شده است.

اخبار تکمیلی و مستند پرونده بازداشت مدیران دولتی بخش کشاورزی و معاون معزول سازمان صمت متعاقبا از طریق پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس اطلاع رسانی خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار