در پی صدور احکام عزلیه از سوی چنگلوایی؛

شایسته ارتقا یا شایسته برکناری، کدام یک؟!

تاریخ انتشار: سه شنبه 8 مرداد 1398 | 12:20 ب.ظ
شایسته ارتقا یا شایسته برکناری، کدام یک؟! شایسته ارتقا یا شایسته برکناری، کدام یک؟!   براط اولین بار درطی چند سال اخیر ، احکام عزلیه از سوی چنگلوایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برای چند تن از مدیران شهرستان ها صادر شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس؛ بعد از برکناری حسین پور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کارون، نوبت به برکناری […]

شایسته ارتقا یا شایسته برکناری، کدام یک؟!

 

براط اولین بار درطی چند سال اخیر ، احکام عزلیه از سوی چنگلوایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برای چند تن از مدیران شهرستان ها صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس؛ بعد از برکناری حسین پور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کارون، نوبت به برکناری رشیدی مدیر جهاد کشاورزی ماهشهر رسید.

برکناری رشیدی در حالی صورت گرفت که وی چندی پیش از سوی چنگلوایی برای ارتقاء پست و تصدی اداره کل پشتیبانی امور دام استان خوزستان به تهران معرفی شده بود و چنگلوایی تلاش گسترده ای برای صدور حکم وی نموده بود.
اما هم اکنون به علت سهل انگاری در انجام وظایف محوله، با حکم چنگلوایی از مدیریت جهاد کشاورزی ماهشهر برکنار شد.

این خود یکی از عجایب سیستم اداری و مدیریتی حاکم بر استان خوزستان می باشد که رئیس سازمان جهاد کشاورزی فردی را برای ارتقاء سمت و تصدی مسئولیت مهمی چون اداره کل پشتیبانی امور دام استان به تهران معرفی نماید و به شدت برای انتصاب وی تلاش نماید اما چند روز بعد همان شخص را به علت سهل انگاری در انجام وظایف، از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نیز برکنار و با تنزل جایگاه به عنوان کارشناس به یک شهر دیگر بفرستد!

اما سوال اینجاست؛ اقدامات مدیریتی چنگلوایی بر اساس چه منطقی صورت می پذیردکه روزی فردی را برای تصدی یک پست ارشد استان معرفی و پی گیری می نماید و هفته بعد او را از پست قبلی اش تنزل می دهد؟

براستی اگر تمامی تصمیمات مدیریتی چنگلوایی، از این اسلوب پیروی نموده باشد؛ آیا نباید برای وضعیت کشاورزی استان خوزستان نگران بود؟


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار