یاداشت بر نقد دکتر شهرام احمدی/اولین شهردار شهر اهواز پس از انقلاب کسی را لایق تمجید ندیده بود

تاریخ انتشار: جمعه 25 مرداد 1398 | 11:40 ق.ظ
یاداشت بر نقد دکتر شهرام احمدی/اولین شهردار شهر اهواز پس از انقلاب کسی را لایق تمجید ندیده بود یاداشت بر نقد دکتر شهرام احمدی/اولین شهردار شهر اهواز پس از انقلاب کسی را لایق تمجید ندیده بود گویا دست خط آیت الله سید حجت طباطبایی اولین شهردار شهر اهواز پس از انقلاب، دل برخی عناصر سیاه نمای عقبه ای مافیای شهرداری اهواز را زخمی کرد، تا قلم خونین این مافیا، در سطور پر چالش […]

یاداشت بر نقد دکتر شهرام احمدی/اولین شهردار شهر اهواز پس از انقلاب کسی را لایق تمجید ندیده بود

گویا دست خط آیت الله سید حجت طباطبایی اولین شهردار شهر اهواز پس از انقلاب، دل برخی عناصر سیاه نمای عقبه ای مافیای شهرداری اهواز را زخمی کرد، تا قلم خونین این مافیا، در سطور پر چالش دکتر شهرام احمدی پر از کینه و نفرت ظهور کند.
از نظر دکتر، اگر شهردار اهواز در راستای خط فکری وعقبه ارتجاعی او نباشند، فاقد صلاحیت است، و اگر کسی از کار او تعریفی کند، و یا فعالان اجتماعی از او تمجید کنند به واسطه کارهای انجام شده، همه دروغ هستند و صد در صد کار تیم تبلیغاتی او است. و البته خود دکتر بدور از باند و عقبه ها و سیاه نمایی است.
دیر نیست متذکر شوم که جناب آقای دکتر، همین چند ماه پیش هنگامی که فعالان اجتماعی و سیاسی شهر و گروهی از شورا به مهندس کتانباف تذکراتی دادند، در نوشته هایی دو سویه گاه در دفاع و گاه در خطای کتانباف سرودها سروده. و البته همان موقع نیز دکتر عدالت خواه بوده، هرگز هم در فنر ارتجاعی عقبه کسی به بازی مشغول نبوده است.
آیا واقعا شهرداری شهر اهواز از مافیای سودجویی که تیم های تبلیغاتی شان همواره دشمن خوبی ها و عمران هستند می تواند عبور کرده و به سرانجامی آرام برسند؟
حالا باید گفت، جناب دکتر، این بار چه دسته گلی به آب رفته و به گلیم کدام مافیای توسعه و فنی و عمرانی و برنامه ریزی لطمه وارد شده که باز هم شروه سرداده اید؟ و به تمجید کتانباف همت گمارده اید که در گروه بسیار پر و پیمان که با حمایت روابط عمومی شهرداری و عنوان همسان با دولت تدبیر و امید “با کتانباف تا ۱۴۰۰” تیم تبلیغاتی بزرگی تسکیل دادند و همه دیدیم کمتر از چند ماه با او نبودند. زیرا نه کاری دیدید و نه بهایی رسید.
کسی منکر پاکدستی کتانباف نبوده و نیست، حتی خود شورا نیز از وی تقدیر به عمل آورده، اما ضرورت تغییر تاثیر مستقیم در توسعه و عمران شهری داشت و این مسئله را کارشناسان تشخیص می دهند.
و آیت الله حجت طباطبایی، شهردار اسبق اهواز اگر تا کنون اظهار نظری در مورد شهرداران نکرد، دلیل نبودنش نیست، دلیلش این بود که کسی را لایق تمجید ندید. زیرا او شهردار اهواز بود، مسلما در این شهر در رفت و آمدهایش معمولا چالش ها و معایب را می دید.
جناب دکتر! شاعری، مدعی روگذر شهید کجباف نبوده و نیست، جهت اطلاع کتانباف هم نبوده جناب دکتر! بلکه پل شهید کجباف توسط سید خلف موسوی در شورای پنجم شروع شد، و البته به اتمام نرسید، کتانباف هم در طول دوره شهرداریش قسمتی را افتتاح کرد، و شاعری در بیست روز اول دو قسمتش را.
جناب دکتر! اینکه چرا کتانباف جنوب و شمال را وصل نکرد و در حالی که هر روزه از این کارها می کرد را کاش در زمانی که شهردار بود حضرتعالی از او می کردید.
جناب دکتر! کارهای عمرانی شهر منصوب به هیچ شهرداری نیست بلکه متعلق به مردم اهواز است، اما جهت اطلاع جناب دکتر بر اساس مستندات روی سایت ها و نیز سایت روابط عمومی شهرداری، ۸۰ درصد روگذر شهید کجباف از شرق به غرب در زمان سیدخلف موسوی و ۲۰ درصد در زمان کتانباف به اتمام رسید و بقیه را نیز شاعری در حال ادامه منظور داشته است. همچنین پل ولایت، در زمان سید خلف موسوی به اتمام رسیده است و کتانباف مفتخر به افتتاح آن شده بود.
جناب دکتر! شاعری در حرکتی انقلابی اعلام کرد که حقوق پرسنل پس از کارگران پرداخت شود، این مهم انجام شد و حقوق پرسنل با تلاش های بسیار زیاد بالاخره دو روز پیش واریز شد. بیست روز وقفه ای بود که بخاطر همین مسئله اتفاق افتاد تا عاقبت توانستند با رفع مشکلات حقوق پرسنل را پس از کارگران پرداخت کنند.
جناب دکتر! اما در مورد سحرخیزی و خواب آلودگی و مختصات ظاهری و فردی شهرداران، که هیچ سنخیتی و یا دلیلی ارزشمند در روند نوشتن انتقاد آمیز نیست، باید دکتر را به سکوت دعوت کرد. مسلما طبیعت انسان ها در خواب و بیداری تفاوت های فراوانی دارد، اما بر اساس بسیاری روایات مهم از بیداری، کاری است که برای خلق خدا صورت دهیم و اگر ندهیم همان به که در خواب خفته باشیم.
اما از آنجا که لزوم انتقاد بی طرفی و ابراز واقعیت است، و در غیر اینصورت باید تاسف خورد، باید به جریان شاعری که تا کنون شهرداری توانا و خلاق و بسیار پر انرژی دیده شده است، اضافه کرد که او در هفته آینده یک فعال محیط زیست نیز خواهد شد.
هر چند باید خبرهای جداگانه ای بر آن نوشت اما شروع این هفته با افتتاح پناهگاه سگ های بلاصاحب در محل دفن صفیره رسما شهرداری اهواز صاحب یکی از بزرگترین و مجهزترین پناهگاه سگان بلاصاحب در کشور خواهد شد.
یکی از مشکلات بزرگی که بارها و بارها باعث جنجال های تبلیغاتی جهانی علیه شهرداری اهواز شد در مورد کشتن و سوزاند سگ های بلاصاحب بود که با افتتاح پناهگاه در محل دفن صفیره عملا سگ های بلاصاحب خانه ای مجهز خواهند داشت.
امید است جناب دکتر فصلی بر رد پناهگاه علیه شهردار اهواز ننویسد، و لااقل این یک کار را جزوی از کارهای ارزشمند خطاب کند.
انشالله
اگر عقبه اش رضایت دهند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار