انتصابات در شهرداری با هدف خدمت است نه اهداف سیاسی

تاریخ انتشار: سه شنبه 5 شهریور 1398 | 20:02 ب.ظ
انتصابات در شهرداری با هدف خدمت است نه اهداف سیاسی رییس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز در پاسخ به سوال که آیا ممکن است تغییر تحولات مدیریتی در شهرداری اهواز یک نوع مهره چینی برای انتخابات آینده مجلس باشد، اظهارداشت: چنین نیست، اما اگر این گونه باشد شورای اسلامی با آن مقابله می کند.

رییس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز در پاسخ به سوال که آیا ممکن است تغییر تحولات مدیریتی در شهرداری اهواز یک نوع مهره چینی برای انتخابات آینده مجلس باشد، اظهارداشت: چنین نیست، اما اگر این گونه باشد شورای اسلامی با آن مقابله می کند.

محمد رضا ایزدی در گفت و گو با خبرنگار، افزود: اگرچه به طور کلی شهردار تغییرات مدیریتی خوبی انجام داده اما ممکن است به صورت جزیی این برکناری ها و انتصابات جدید ایراداتی نیز داشته باشد.

وی ادامه داد: از آن جایی که ۹۹ سبک مدیریتی وجود دارد، مدیران شهری که منصوب می شوند نیز سبک خاص خود را دارند و تغییر و تحول ایجاد می کنند.

وی بیان کرد: شهردار شاعری نیز سبک مدیریتی خاص خود را دارد و افرادی را برای مدیریت انتخاب می کند که می تواند با آن ها همکاری کند، راحت تر به مردم خدمت کند و مشکلات شهری را مرتفع سازد، در واقع به همین دلایل هم تغییر و تحولات مدیریتی را انجام داده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار