برگزاری نشست کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی آبادان

تاریخ انتشار: دوشنبه 11 شهریور 1398 | 23:50 ب.ظ
برگزاری نشست کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی آبادان نشست کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی آبادان صبح امروز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛این نشست به ریاست معاون سرمایه گذاری این سازمان و با حضور فرماندار ویژه شهرستان آبادان و دیگر اعضای کمیسیون صبح امروز در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزارشد. سید علی موسوی […]

نشست کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی آبادان صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛این نشست به ریاست معاون سرمایه گذاری این سازمان و با حضور فرماندار ویژه شهرستان آبادان و دیگر اعضای کمیسیون صبح امروز در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزارشد.

سید علی موسوی ضمن قدردانی از تمامی ارگان های دخیل در تنظیم بازار شهرستان های آبادان و خرمشهر گفت: امیدواریم با نظارت بیشتر در ایام محرم و صفر مشکلی در بازارهای منطقه بوجود نیاید؛ همان گونه که در حال حاضر کمبودی وجود ندارد و همه اقلام مورد نیاز تامین شده است .

وی همدلی و هم فکری بیشتر را مهم ترین اصل برای آرامش در برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف و اتحادیه های آبادان در سال جاری دانست و افزود: امیدواریم این انتخابات در شرایط مطلوب انجام و اعضای جدید اتاق اصناف این شهرستان مشخص شوند.

پیگیری مصوبات جلسات قبل و تصویب نرخنامه جدید برخی اتحادیه ها از دیگر مسائل مورد بررسی نشست کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی آبادان بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار