پس از افشاگری کشاورزی پرس از فعالیت اقتصادی یک آقازاده؛ کدام نهاد مسئولیت تنویر افکار عمومی را بر عهده دارد؟!

تاریخ انتشار: یکشنبه 17 شهریور 1398 | 19:19 ب.ظ
پس از افشاگری کشاورزی پرس از فعالیت اقتصادی یک آقازاده؛  کدام نهاد مسئولیت تنویر افکار عمومی را بر عهده دارد؟! پس از افشاگری کشاورزی پرس از فعالیت اقتصادی یک آقازاده؛ کدام نهاد مسئولیت تنویر افکار عمومی را بر عهده دارد؟! پیرو افشاگری کشاورزی پرس در خصوص فعالیت پرابهام یک آقازاده در زمینه عرضه گوشت مشکوک به تاریخ مصرف گذشته که به بهانه استفاده صنعتی در کارخانه خود وارد می نمود. پس از هوشیاری برخی مقامات […]

پس از افشاگری کشاورزی پرس از فعالیت اقتصادی یک آقازاده؛

کدام نهاد مسئولیت تنویر افکار عمومی را بر عهده دارد؟!

پیرو افشاگری کشاورزی پرس در خصوص فعالیت پرابهام یک آقازاده در زمینه عرضه گوشت مشکوک به تاریخ مصرف گذشته که به بهانه استفاده صنعتی در کارخانه خود وارد می نمود. پس از هوشیاری برخی مقامات نظارتی چند تُن از این محموله های گوشتی ضبط و ثبت شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس با توجه به اینکه اکثر مواقع گوشت های تاریخ مصرف گذشته که غیر قابل استفاده بوده یا نهایتاً با مجوز دامپزشکی به مصرف صنعتی در آورده می شود، این بار یک آقا زاده ( فرزند یکی از روسای اتحادیه های مرتبط ) به بهانه استفاده در مواد تولیدی سوسیس و کالباس کارخانه خود، محموله های گوشتی بدون مجوز بهداشتی و با ظاهری زننده را وارد استان و در کارخانه معروف در مسیر سه راه تپه نگهداری نموده تا در مواقع مناسب و با سوء استفاده از غفلت مسئولین در میان قصابی ها که از نفوذ سنتی بر روی آنها تاثیر گذار بوده، توزیع نماید.

بر اساس این گزارش، گویا با توجه به نفوذ و لابی که این آقا زاده و پدر رئیس اتحادیه خود، میان برخی مسئولین و صنف مورد نظر دارند، بهره جستند و محموله گوشت هایی که تاریخ مصرف آنها مشکوک و پرابهام بوده را وارد نموده اند. این گوشت های بی کیفیت با توجه به اینکه به مراتب از قیمت پایین تری نسبت به گوشت گرم برخوردارند، قرار بوده بین برخی واحدهای صنفی توزیع شوند.

هر چند که اقدام این آقا زاده با چراغ سبز برخی مسولین دولتی نوعی سوءاستفاده از ضعف در توان مالی شهروندان حاشیه نشین و مناطق کم برخوردار استان به ویژه کلانشهر اهواز می‌باشد.
اما با پرده برداری از این اقدام نابخرد و سودجویانه یک سر دیگر مافیای گوشت، قطعا شهروندان خواهان برخورد با مخلان و مفسدان بازار کالاهای اساسی از سوی متولیان امر می باشند!

گفتنی است، در طول یک سال گذشته این دومین باری است که با افشاگری پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس، مسئولین نظارتی و دامپزشکی استان نسبت به ضبط محموله های دامی تاریخ مصرف گذشته این آقازاده وشرک وی اقدام نموده که متاسفانه تاکنون نتیجه ای از این افشاگری و اقدام مسئولین در برخورد با مافیای گوشتهای تاریخ مصرف گذشته و بی‌کیفیت دریافت نشده است.

آیا این افشاگری همراه با سکوت خبری مسولین مرتبط نیز به سرنوشت سال گذشته دچار خواهد شد یا خیر؟
کدام نهاد حاکمیتی و نظارتی مسولیت تنویر افکار عمومی را به عهده خواهد گرفت؟!

سپردن واردات وتوزیع گوشت به چنین اشخاص سابقه دار وبی صلاحیت که اتفاقا غیر بومی و فاقد هرگونه احساس مسولیت و دلسوزی برای مردم استان بوده، چه معنای می تواند داشته باشد؟

لازم به ذکر است، همزمان با افشاگری کشاورزی پرس در اواخر هفته گذشته از سر جدید فعالیت اقتصادی و مافیای گوشت توسط این آقا زاده ،منجر به شناسایی محموله گوشتی گردید و مسئولین نظارتی امنیتی و بهداشتی استان با جدیت برای پیگیری موضوع ورودکردند.

همچنین بر اساس گزارش های رسیده ، ظاهراً گوشت های مشکوک به تاریخ مصرف گذشته به صورت دام زنده از همسایگان شرقی کشورمان به استان فارس وارد و در آنجا ذبح شده اند اما گویا با توجه به اینکه مردم استان فارس تمایلی به استفاده از این لاشه ها نداشته اند، آقازاده فوق الذکر اقدام به واردات این محموله های گوشتی مشکوک به تاریخ مصرف گذشته نموده و با هدف توزیع در مناطق کم برخوردار به چرخه فعالیت در آورده بود.

اما بعد از افشاگری کشاورزی پرس، برخی از مسئولین مرتبط با امر، به طور جد ورود نموده و اخبار غیر رسمی مبنی بر ضبط بیش از ۲ تن از میزان لاشه های مشکوک در حوزه کاری این آقازاده به دست رسیده که گویا جهت سیر مراحل قانونی و نمونه برداری آزمایشگاهی در دست اقدام می باشند”

لازم به ذکر است، بزودی کشاورز پرس از فعالیت یک سر دیگر مافیای مشکوک در زمینه دیگر که مسقیما سلامتی شهروندان اهوازی را نشانه قرار داده و گویا علی رغم اطلاع مسیولین بهداشتی اما این معضل کماکان در سکوت خبری در حال انجام و مسقیما جان شهروندان را هدف قرار داده، اطلاع رسانی خواهد نمود!


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار