شاعری شهردار اهواز: کارهای حقوقی فسخ قراداد با شرکت کیسون انجام شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 مهر 1398 | 01:07 ق.ظ
شاعری شهردار اهواز: کارهای حقوقی فسخ قراداد با شرکت کیسون انجام شد شاعری شهردار اهواز: کارهای حقوقی فسخ قراداد با شرکت کیسون انجام شد شهردار اهواز تصریح کرد: یک ماه پیش فسخ قراداد با شرکت کیسون تنظیم و همه کارهای حقوقی آن هم انجام شده است. موسی شاعری در جلسه بررسی پروژه متروی اهواز درباره ارجاع اختلاف شهرداری اهواز و شرکت کیسون به شورای عالی فنی کشور اظهار […]

شاعری شهردار اهواز: کارهای حقوقی فسخ قراداد با شرکت کیسون انجام شد

شهردار اهواز تصریح کرد: یک ماه پیش فسخ قراداد با شرکت کیسون تنظیم و همه کارهای حقوقی آن هم انجام شده است.

موسی شاعری در جلسه بررسی پروژه متروی اهواز درباره ارجاع اختلاف شهرداری اهواز و شرکت کیسون به شورای عالی فنی کشور اظهار کرد: شهردار وقت اهواز زمین‌هایی را به شرکت کیسون معرفی کرده بود اما شرکت کیسون عنوان کرد این زمین‌ها به درد نمی‌خورد و نپذیرفته که زمین‌ها را تحویل بگیرد.
درباره اعلام آمادگی کیسون مبنی بر ادامه کار، افزود: تاکنون حسن‌نیت زیادی در مورد کیسون به خرج داده شده است. اولویت ما کیسون یا هیچ پیمانکار دیگری نیست؛ اولویت ما به سرانجام رسیدن پروژه متروی اهواز است.
شاعری بیان کرد: در بخش حقوقی، ادعاهای کیسون در جای خود است اما علی‌رغم اینکه کیسون صورت‌وضعیت نداشته است، با مصوبه شورای تامین برای پرداخت حقوق کارگران کیسون حدود ۶۰ میلیارد تومان اضافه پرداخت کرده‌ایم.
شهردار اهواز با بیان اینکه قرار نیست کیسون دغدغه تامین اعتبار داشته باشد، گفت: عنوان کرده بودم که قرارداد شرکت کیسون را فسخ می‌کنیم زیرا به نظر می‌رسد کیسون نمی‌خواهد یا توان ادامه کار را ندارد. پیشنهاد داده‌ایم در صورتی که کیسون می‌خواهد کار را ادامه دهد کارگاه‌ها را فعال کند و هر هفته یک صورت‌وضعیت به ما نشان دهند و ما صورت‌وضعیت را پرداخت می‌کنیم.
وی عنوان کرد: قبول نمی‌کنیم که در قبال کار انجام نشده، زمین به کیسون بدهیم و منتظر بمانیم تا چه تصمیمی برای زمین گرفته شود.
شاعری با بیان اینکه توافق جدیدی با شرکت کیسون امضا نمی‌شود، تصریح کرد: یک ماه پیش فسخ قراداد با کیسون تنظیم و همه کارهای حقوقی انجام شده است.
وی با اشاره به اظهارات کیسون مبنی بر اینکه تجهیزاتی به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان در پروژه متروی اهواز دارد، گفت: این ادعای شرکت کیسون که ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات در این پروژه دارد را قبول نداریم.
شهردار اهواز بیان کرد: ما تنها می‌گوییم ادامه فاز نخست پروژه فعلا انجام شود. روشن است که بهانه‌تراشی می‌شود. ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای این پروژه اختصاص یافته بود اما شرکت کیسون فرصت‌هایی که داده شد را سوزاند.
وی گفت: همه چیز شفاف بیان شده است. اگر کیسون اراده جدی برای ادامه اجرای پروژه دارد، کارگاه‌ها را فعال کند. ما نیز همکاری می‌کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار