معاون هماهنگی امور اقتصادی خوزستان مطرح کرد؛
بی‌توجهی جهادکشاورزی به ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌های گلخانه‌ای/ ظرفیت گلخانه ها برای صادرات، باید به کار گرفته شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: شهرک های گلخانه ای ظرفیت عظیمی هستند که باید به طور ویژه به آن ها توجه شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از شهرک های گلخانه شهرستان های دزفول و شوشتر بازدید کرد و در حاشیه این بازدیدها از عدم رسیدگی و بی توجهی مجموعه جهاد کشاورزی به ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرک گلخانه ای شوشتر و عدم توسعه زیر ساخت‌های موجود که بالطبع مشوقی برای حضور سرمایه گذاران است، گلایه کرد.
سید نوراله حسن زاده اظهار کرد: شهرک های گلخانه ای ظرفیت عظیمی هستند که باید به طور ویژه ای در استان به آن ها توجه شود.
حسن زاده با بیان این که در هفته آتی کارگروهی مختص ساماندهی این شهرکها تشکیل خواهد شد، اضافه کرد: در آینده نزدیک که فرودگاه دزفول به عنوان مرز هوایی شروع به کار خواهد کرد قطعا ظرفیت گلخانه ها برای صادرات، باید به کار گرفته شود.
وی در بازدید از شرکت فولاد روهینا جنوب هم عنوان کرد: فولاد روهینا یکی از سه پروژه مهم ملی است که باید تا ۲۲ بهمن به مدار تولید وارد شود و در کمیته راهبری راه اندازی واحدهای بزرگ، مطرح و مشکلات آن مرتفع خواهد شد.
این مقام ارشد اقتصادی استان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این واحد ها ملزم هستند تا قبل ازتاریخ یاد شده با مرتفع کردن مشکلات، این واحد را به مدار تولید وارد کنند.
حسن زاده همچنین در بازدید از کشتارگاه صنعتی البرز هدایت دزفول، گفت: یکی از بزرگترین کشتارگاه‌های کشور با قابلیت قطعه بندی تمام اتوماتیک بدون دخالت دست آماده بهره برداری است.
وی در ادامه تصریح کرد: بیش از یک و نیم سال است به دلیل عدم هماهنگی زیر مجموعه های جهاد کشاورزی، این واحد صنعتی بلاتکلیف مانده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان افزود: ضرب الاجل یک هفته ای به اداره کل منابع طبیعی و سازمان جهادکشاورزی داده شده که در صورت عدم رفع مشکل، معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان کوتاهی صورت گرفته بعد از ۱٫۵ سال را از مراجع قضایی دنبال خواهد کرد.

منبع:ایسنا