با همت شهرداری اهواز جهت ارائه خدمات رسانی صورت گرفت / اتخاذ تمهیدات لازم در مرز چزابه /جمع آوری روزانه ۲۰ تن زباله در مرز چذابه توسط شهرداری

تاریخ انتشار: شنبه 20 مهر 1398 | 13:55 ب.ظ
با همت شهرداری اهواز جهت ارائه خدمات رسانی صورت گرفت / اتخاذ تمهیدات لازم در مرز چزابه /جمع آوری روزانه ۲۰ تن زباله در مرز چذابه توسط شهرداری با همت شهرداری اهواز جهت ارائه خدمات رسانی صورت گرفت / اتخاذ تمهیدات لازم در مرز چزابه /جمع آوری روزانه ۲۰ تن زباله در مرز چذابه توسط شهرداری شهردار اهواز در مرزچذابه درجمع خبرنگاران گفت: تمهیدات لازم در بحث مشکلات احتمالی در مرز چذابه از سوی شهرداری اهواز در نظر گرفته شده است و جای […]

با همت شهرداری اهواز جهت ارائه خدمات رسانی صورت گرفت / اتخاذ تمهیدات لازم در مرز چزابه /جمع آوری روزانه ۲۰ تن زباله در مرز چذابه توسط شهرداری

شهردار اهواز در مرزچذابه درجمع خبرنگاران گفت: تمهیدات لازم در بحث مشکلات احتمالی در مرز چذابه از سوی شهرداری اهواز در نظر گرفته شده است و جای نگرانی در بحث خدمت رسانی به زائران اربعین نیست.

موسی شاعری با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی شهرداری اهواز به زائران اربعین اظهار کرد: بر اساس روال چند سال اخیر خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز چذابه به عهده شهرداری اهواز است.

وی در خصوص اقدامات شهرداری اهواز در مرز چذابه، افزود: از پاکسازی منطقه تا دفن بهداشتی زباله ها که چیزی حدود ۲۰ تن در روز بوده، توسط شهرداری اهواز صورت گرفته است.

شهردار اهواز تصریح کرد: همچنین سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز، بخش عمده ای از ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز را به این مرز منتقل کرده است تا تردد زائران تسهیل شود.

شاعری گفت: امسال در خاک عراق نیز بخشی از عملیات پاکسازی منطقه و جمع آوری زباله بر عهده شهرداری اهواز است و در این زمینه نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه امکانات رفاهی و برنامه های فرهنگی بسیار خوبی در این مرز فراهم شده است، گفت: امیدواریم شهرداری اهواز عملکرد خوبی را با همکاری شورای شهر اهواز در بحث خدمت رسانی به زائران اربعین داشته باشد.

شهردار اهواز اظهار کرد: با توجه به تجربیات در سال های اخیر، تمهیدات لازم در بحث کمبود ها و مشکلات احتمالی در نظر گرفته شده است اما طبیعتا برنامه های این چنینی که حضور گسترده مردم را به دنبال دارد، ممکن است تا با مسایل جدید و پیش بینی نشده مواجه شویم.

وی خاطرنشان کرد: آمادگی لازم و کاملی در شهرداری اهواز وجود دارد تا زائران در مرز چذابه دچار مشکل نشوند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار