فرماندار شادگان گفت:

۳۲ کارگاه فرآوری خرما در شادگان فعالیت می کنند

تاریخ انتشار: یکشنبه 21 مهر 1398 | 11:17 ق.ظ
۳۲ کارگاه فرآوری خرما در شادگان فعالیت می کنند سعید حاجیان در جلسه بررسی توسعه صادرات محصول خرما که با حضور رئیس اتاق بازرگانی آبادان و جمعی از مسئولان این شهرستان که در محل فرمانداری شادگان برگزار شد، اظهار کرد: برداشت خرما از سطح ۱۳ هزار و ۵۰۰ هکتار نخلستان های شادگان از اوائل شهریورماه آغاز شده است. وی با تائید فعالیت ۳۲ کارگاه فرآوری […]

سعید حاجیان در جلسه بررسی توسعه صادرات محصول خرما که با حضور رئیس اتاق بازرگانی آبادان و جمعی از مسئولان این شهرستان که در محل فرمانداری شادگان برگزار شد، اظهار کرد: برداشت خرما از سطح ۱۳ هزار و ۵۰۰ هکتار نخلستان های شادگان از اوائل شهریورماه آغاز شده است.

وی با تائید فعالیت ۳۲ کارگاه فرآوری و بسته بندی خرما در این شهرستان با آغاز برداشت خرما افزود: بخش زیادی از خرمای تولید شادگان به کشورهای مختلف صادر می شود.

حاجیان، عمده محصول خرمای خریداری شده برای بسته بندی را از نوع استعمران اعلام کرد و گفت: خرمای شادگان علاوه بر صادرات به کشورهای ارمنستان، ازبکستان، امارات متحده عربی، روسیه ، ترکیه و روسیه به برخی استان های کشور نیز ارسال می شود.

وی اضافه کرد: شهرستان شادگان دارای دو میلیون و ۶۰۰ هزار اصله نخل است. این شهرستان یکی از مراکز عمده تولید انواع خرما با بیش از ۵۷ هزار هکتار اراضی قابل کشت است، استعمران، گنطار، بریم، برحی و اشگر از انواع خرمای تولید در شادگان است.

حاجیان در پایان عنوان کرد: هر سال بالغ بر هزار کانتینر خرمای شادگان به داخل عرضه و یا خارج از کشور صادر می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار