افشاگری كشاورزی پرس اين بارهم نتيجه داد؛

کشف و ضبط سردخانه نگهداری پوست و ضایعات مرغ!  دادستانی زوایای پیدا و پنهان فعالیت مافیای اقتصادی در خوزستان را بررسی و اعلام کند!

تاریخ انتشار: دوشنبه 22 مهر 1398 | 09:55 ق.ظ
کشف و ضبط سردخانه نگهداری پوست و ضایعات مرغ!   دادستانی زوایای پیدا و پنهان فعالیت مافیای اقتصادی در خوزستان را بررسی و اعلام کند! افشاگری کشاورزی پرس این بارهم نتیجه داد؛ کشف و ضبط سردخانه نگهداری پوست و ضایعات مرغ! دادستانی زوایای پیدا و پنهان فعالیت مافیای اقتصادی در خوزستان را بررسی و اعلام کند! به دنبال افشاگری کشاورزی پرس از مافیای پوست مرغ با عنوان قتل عام خاموش مردم اهواز توسط عناصر سودجو و حامیان آنان در دو […]

افشاگری کشاورزی پرس این بارهم نتیجه داد؛

کشف و ضبط سردخانه نگهداری پوست و ضایعات مرغ!

دادستانی زوایای پیدا و پنهان فعالیت مافیای اقتصادی در خوزستان را بررسی و اعلام کند!

به دنبال افشاگری کشاورزی پرس از مافیای پوست مرغ با عنوان قتل عام خاموش مردم اهواز توسط عناصر سودجو و حامیان آنان در دو روز اخیر، به فاصله کمتر از ٢۴ ساعت از نشر این خبر ، کارشناسان خدوم معاونت غذا و دارو با هماهنگی دستگاه قضایی وهمکاری پلیس اماکن نیروی انتظامی  به محل مورد نظر مراجعه و ضمن بازرسی، چند تُن پوست مرغ و دیگر ضایعات آن که بصورت غیر بهداشتی و غیر اصولی در سردخانه ای که بصورت غیر مجاز و غیر قانونی در حاشیه شهر اهواز  نگهداری می شد را ضبط و نسبت به پلمپ سردخانه مذکور تا تعیین تکلیف و طی سایر مراحل قانونی اقدام نمودند.

 

از آنجایی که پوست مرغ و سایر ضایعات غیر بهداشتی آن هیچگونه استفاده خوراکی نداشته و از طرفی نگهداری و جمع آوری و حمل غیر قانونی و مخفیانه آن مشکوک به نظر میرسد ،ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه قضایی و کارشناسان معاونت غذا و دارو بابت سرعت عمل و اقدام بموقع در رصد،پایش، ،پیگیری وکشف وضبط  به موقع سردخانه و محموله غیر مجاز آن، تقاضا می شود تا ضمن بررسی دقیق موضوع، نسبت به روشن نمودن زوایای پیدا و پنهان این عمل اقدام‌نموده و با افرادی که زندگی  و سلامتی شهروندان را بازیچه امیال مادی خود کرده اند، برخورد قانونی و قضایی شود!

همچنین باید مشخص شود، این افراد متخلف، پوست مرغ و ضایعات آن را از کجا تهیه و برای چه مصارفی استفاده می نمودند و از چه زمانی مشغول به این فعالیت می باشند؟

چرا که سودگران مرگ به دور از انسانیت، تنها به سودهای کلانی می اندیشند که جیب آنها را پر خواهد کرد!

بر همین اساس؛ از دستگاه محترم قضایی تقاضا مندیم با افراد و مدیران دستگاههای دولتی و نظارتی که در انجام وظایف ذاتی خود کوتاهی کرده اند برخورد قاطع و قانونی بنمایند!

همچنین باید مشخص شود کدام مدیر دولتی  و یا کدام ارگان مرتبط با باند مخوف مافیای پوست مرغ همکاری داشته و در قبال این همکاری غیر انسانی چه امتیازاتی را از افراد خاطی و متهم دریافت کرده اند!


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار