تسریع در ضرباهنگ عمران شهری اهواز با همراهی و همدلی شورای شهر و مدیریت کلان خوزستان/ روی خوش استانداری خوزستان برای تسریع در اجرای پروژههای عمران شهری اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 مهر 1398 | 23:02 ب.ظ
تسریع در ضرباهنگ عمران شهری اهواز با همراهی و همدلی شورای شهر و مدیریت کلان خوزستان/ روی خوش استانداری خوزستان برای تسریع در اجرای پروژههای عمران شهری اهواز در جلسه انعقاد تفاهم نامه استانداری و شهرداری مطرح شد؛ شاعری؛ تسریع در ضرباهنگ عمران شهری اهواز با همراهی و همدلی شورای شهر و مدیریت کلان خوزستان روی خوش استانداری خوزستان برای تسریع در اجرای پروژههای عمران شهری اهواز عدم توان رفع مشکلات عمرانی یک کلانشهر توسط یک دستگاه اجرایی   به گزارش خبرنگار کشاورزی […]

در جلسه انعقاد تفاهم نامه استانداری و شهرداری مطرح شد؛

شاعری؛ تسریع در ضرباهنگ عمران شهری اهواز با همراهی و همدلی شورای شهر و مدیریت کلان خوزستان

روی خوش استانداری خوزستان برای تسریع در اجرای پروژههای عمران شهری اهواز

عدم توان رفع مشکلات عمرانی یک کلانشهر توسط یک دستگاه اجرایی

 

به گزارش خبرنگار کشاورزی پرس،شامگاه دوشنبه مراسم انعقاد تفاهم نامه فی مابین استانداری خوزستان و شهرداری اهواز در راستای توسعه و تسریع در اجرای طرح ها و پروژه های عمران شهری کلانشهر اهواز با حضور استاندار خوزستان، شهردار اهواز،اعضاشورای شهر و برخی ازمسئولین استان برگزار شد.

موسی شاعری شهردار اهواز در این مراسم اظهار کرد:اداره شهرها به ویژه کلان شهرها توسط مدیریت شهری و در دوران فعلی، باتوجه به شرایط اقتصادی کشور و هزینه های سرسام آور شهری و همچنین براساس تنوع کار و وظایفی که برعهده دارد، کار دشواری است.

شاعری دراین خصوص افزود: هیچ دستگاه اجرایی به تنهایی توانایی رفع مشکلات گسترده ی یک کلانشهر را ندارد.

شهردار اهواز ادامه داد: برای حل مشکلات شهر و توسعه،عمران و آبادی آن؛ همراهی،همدلی و هماهنگی تمامی دستگاه های اجرایی و دستگاههای تاثیرگذار و راهبردی بر شهر نیازمند است.

موسی شاعری افزود: همراهی شورای شهر به عنوان نهاد قانون گذار وناظر برمدیریت شهری در کنار مدیریت کلان استان می تواند تاثیر بسیار زیادی در تسریع ضرباهنگ توسعه مدیریت شهری داشته باشد.

شهردار اهواز درآخر گفت:ان شاءالله به زودی پروژه های عمران شهری تعریف شده را به شورای شهر ارسال خواهیم کرد.همچنین برای انجام پروژه ها و برگزاری مناقصه ها وتامین اعتبارات در سازمان برنامه و بودجه شهرداری اهواز آماده می شویم.

گفتنی است شهردار اهواز در این جلسه از استاندار خوزستان و همچنین اعضای شورای شهر درخصوص همراهی مدیریت شهری و حمایت از طرح های عمران شهری تقدیر و تشکر کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار