پرداخت کامل خسارات محصولات زراعی آسیب دیده از سیل/تخصیص هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار از بودجه سال ۹۸

تاریخ انتشار: دوشنبه 29 مهر 1398 | 08:51 ق.ظ
پرداخت کامل خسارات محصولات زراعی آسیب دیده از سیل/تخصیص هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار از بودجه سال ۹۸ قائم‌مقام صندوق بیمه کشاورزی گفت: خسارت محصولات زراعی که از سیل آسیب‌دیده‌اند، به‌صورت کامل توسط صندوق بیمه کشاورزی پرداخت‌شده است.

محمدابراهیم حسن نژاد قائم‌مقام صندوق بیمه کشاورزی در گفتگو با خبرنگار، در رابطه با میزان اختصاص بودجه به بیمه کشاورزی در سال ۹۸ و میزان تخصیص در شش‌ماهه نخست امسال اظهار کرد: اعتبارات صندوق بیمه در سال ۹۸ تاکنون ۷۵ درصد تخصیص پیداکرده است و از رقم ۱۵۰۰ میلیارد تومان مصوب در بودجه سال ۹۸، حدود هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان تخصیص داده‌شده است.

وی افزود: امیدواریم با حمایتی که دولت و سازمان برنامه‌وبودجه از بخش کشاورزی می‌کنند بتوانیم صد در صد اعتبارات اختصاص‌یافته را دریافت کنیم.

قائم‌مقام صندوق بیمه کشاورزی با اشاره به پرداخت خسارات ناشی از سیل در بهار سال ۹۸ اذعان کرد: خسارت محصولات زراعی که از سیل آسیب‌دیده‌اند، به‌صورت کامل توسط صندوق بیمه کشاورزی پرداخت‌شده است.

وی افزود: بخش‌هایی که باقی‌مانده در ارتباط با باغات، ارزیابی‌ها در حال انجام است که پرداخت خواهد شد.

حسن نژاد در رابطه با تفکیک پرداخت خسارات به مزارع سیل‌زده گفت: بیشترین خساراتی که در زراعت اتفاق افتاد مربوط به استان خوزستان بود، پس‌ازآن استان گلستان، لرستان، مازندران و استان‌های دیگر است که اولویت پرداخت بر اساس خسارات واردشده محاسبه می‌شود.

منبع:ایانا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار