شاعری: فرآیندها در شهرداری اهواز باید با سلامت و سهولت انجام شود

تاریخ انتشار: پنجشنبه 2 آبان 1398 | 18:32 ب.ظ
شاعری: فرآیندها در شهرداری اهواز باید با سلامت و سهولت انجام شود شهردار اهواز از حذف  فرآیندهای اضافه ای که در شهرداری اهواز وجود دارد خبر داد. به گزارش سایت شهرداری اهواز موسی شاعری شهردار اهواز در جلسه بررسی رفع موانع اجرائی در مناطق هشت گانه شهرداری اهواز که با حضور عالی پور معاون خدمات شهری، صفری مشاور عالی شهردار،  مدیران مناطق و عبیات مدیرکل حقوقی و امورپیمان ها […]

شهردار اهواز از حذف  فرآیندهای اضافه ای که در شهرداری اهواز وجود دارد خبر داد.

به گزارش سایت شهرداری اهواز موسی شاعری شهردار اهواز در جلسه بررسی رفع موانع اجرائی در مناطق هشت گانه شهرداری اهواز که با حضور عالی پور معاون خدمات شهری، صفری مشاور عالی شهردار،  مدیران مناطق و عبیات مدیرکل حقوقی و امورپیمان ها و قراردادها شهرداری اهواز برگزار شد گفت: اصلاح برخی فرآیندها در بهبود عملکرد مناطق نقش دارد بعد از بررسی ها و پیشنهاد هایی که داده شد به این نتیجه رسیدیم که برخی فرآیندها که منجر به طولانی تر شدن روند اجرائی در مناطق می شود، مورد بازنگری قرار گیرد.
شهردار اهواز تصریح کرد:  قانون باید در شهرداری اهواز رعایت شود، نباید هیچ کار غیرقانونی در شهرداری صورت گیرد و باید فعالیت ها در این مجموعه با رعایت قوانین و ضوابط انجام گیرد.
وی دامه داد: برخی مقررات و بروکراسی اداری دست و پا گیر بوده و محدودیت ایجاد می کند بطور مثال وقتی دستوری برای حل مشکلات شهری به مدیران مناطق می دهیم زمان زیادی طول می کشد تا روند اداری پروژه های خرد و متوسط طی شود .
شاعری با بیان اینکه هیچ کس در شهرداری اهواز اجازه خلق فرآیند را ندارد گفت: فرآیندهای اجرائی در مناطق نباید پیچیده و سخت باشد ، برای روند اجرائی در مناطق هشتگانه اهواز موانعی وجود دارد که برخی موانع توسط افراد در شهرداری اهواز ایجاد شده است. شرایط شهر به گونه ای نیست که برای رفع مشکلات و معضلات کوچک، پروسه و بروکراسی طولانی اداری طی شود . طولانی شدن اجرای کارها در نهایت به نارضایتی مردم منجر می شود، شهروندان انتظار دارند مشکلات به سرعت حل شود، پس زمان برای حل مشکلات شهر محدود است.
شهردار اهواز با تاکید مجدد بر رعایت قوانین و ضوابط اظهار کرد: شهرداری اهواز نیاز به اصلاح فرآیند و چابک سازی دارد که در نهایت موجب بهبود سرعت در حل مشکلات، رفع موانع اجرائی در مناطق  و رضایت مندی شهروندان خواهد شد.

شاعری در آخر پیشنهاد داد هیئتی برای بررسی و تحلیل فرآیندها در شهرداری اهواز تشکیل شود .

مشاور عالی شهردار اهواز نیز در این جلسه گفت: در طی سال های اخیر موانعی در انجام پروژه های خرد و متوسط در شهرداری اهواز ایجاد شد که این شرایط به گونه ای پیش رفت که سرعت انجام کار در مناطق شهرداری اهواز بسیار کند شده است .

محمد صفری با اشاره به اینکه اگر سرعت عمل در اجرای پروژه ها متوسط و خرد بیشتر شود منجر به رضایت مندی شهروندان می شود عنوان کرد: مشکل در شهرداری اهواز فرآیندهای اضافه است  نه قانون.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار