فرماندار شادگان: پرداخت خسارات سیل اخیر به کشاورزان شادگانی تسریع شود

تاریخ انتشار: شنبه 4 آبان 1398 | 11:11 ق.ظ
فرماندار شادگان: پرداخت خسارات سیل اخیر به کشاورزان شادگانی تسریع شود فرماندار شادگان گفت: با توجه به حجم بالای خسارات وارده به بخش کشاورزی و ارائه گزارش‌های مربوطه به استان، موضوع پرداخت خسارات سیل اخیر شادگان در حال پیگیری است و باید تسریع شود.

سعید حاجیان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای کشاورزی شادگان اظهار کرد: شهرستان شادگان با دارا بودن زمین‌های کشاورزی حاصل خیز یکی از مهم ترین شهرستان‌ها در زمینه تولیدات محصولات کشاورزی است.

وی افزود: صندوق بیمه کشاورزی در جهت پرداخت خسارت کشاورزان شهرستان شادگان اقدام کند.

فرماندار شادگان در ادامه با بیان اینکه بسیار نگران سیل بندهای شهرستان هستیم، گفت: وسعت تخریب سیل بندها در سیل اخیر در سطح شهرستان شادگان بسیار بالا است و باید تلاش ویژه ای در زمینه ترمیم و احداث سیل بندها صورت بگیرد.

حاجیان در خاتمه گفت: متاسفانه در سیل اخیر کلیه سیل بندها در روستاها و شهرها تخریب یا کلا از بین رفتند که با توجه به پیش بینی امسال و شروع بارندگی از مهرماه انتظار می رود استان نسبت به ترمیم و ساخت سیل بند جدید اقدام فوری صورت بگیرد تا دچار خسارت نشویم.

عقد قرارداد آبیاری و تامین کشت های پاییزه، تامین سوخت موتور پمپ های آبیاری، پرداخت خسارت یبمه، پلاک گذاری تراکتورها، لایروبی خروجی زهکشی نیشکر، ترمیم و احداث سیل بندها، پرداخت تسهیلات وام های کم بهره و… از مهمترین موضوعات مطرح شده در نشست شورای کشاورزی شهرستان شادگان بود.

پرداخت خسارات سیل اخیر به کشاورزان شادگانی تسریع شود


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار