ضرب وشتم نگهبان آبنمای پارک ۱۶هکتاری بلوار ساحلی شرقی/نگهبانان تجهیزات شهری امنیت جانی ندارند

تاریخ انتشار: جمعه 10 آبان 1398 | 20:43 ب.ظ
ضرب وشتم نگهبان آبنمای پارک ۱۶هکتاری بلوار ساحلی شرقی/نگهبانان تجهیزات شهری امنیت جانی ندارند ضرب وشتم نگهبان آبنمای پارک ۱۶هکتاری بلوار ساحلی شرقی/نگهبانان تجهیزات شهری امنیت جانی ندارند نورپردازی یک‌ پل یا یک آبنما فرایندی را طی می کند اما مهمترین و پیچیده ترین بخش آن محافظت و نگهبانی از تجهیزات نوری و کابلی آنها است. یکی از چالش روزانه سازمان زیباسازی شهرداری اهواز بعنوان متولی نورپردازی پُلها و […]

ضرب وشتم نگهبان آبنمای پارک ۱۶هکتاری بلوار ساحلی شرقی/نگهبانان تجهیزات شهری امنیت جانی ندارند

نورپردازی یک‌ پل یا یک آبنما فرایندی را طی می کند اما مهمترین و پیچیده ترین بخش آن محافظت و نگهبانی از تجهیزات نوری و کابلی آنها است.
یکی از چالش روزانه سازمان زیباسازی شهرداری اهواز بعنوان متولی نورپردازی پُلها و راه اندازی آبنماها، درگیر شدن شبانه و گاهی روزانه نگهبانان آن در محافظت از تجهیزات و امکانات منصوبه است که این امر همواره مشکلاتی را برای نگهبانان ایجاد کرده و می کند زیرا یک نفر نگهبان در یک‌ محدوده ی مشخص نمی تواند در برابر هجوم گله ای و چندین نفره ی سارقان مقاومت کند.
متاسفانه در ساعت ۳ بامداد ۸ آبان جاری نگهبان آبنمای موزیکال پارک ۱۶ هکتاری واقع در بلوارساحلی شرق اهواز با هجوم وحشیانه و بی رحمانه ۴ مرد جوان یاغی که پارک را بعنوان محدوده نفوذ خود درآورده اند و در آنجا به اعمال خلاف مختلف می پردازند قرار گرفت و تا حد مرگ مورد ضرب و شتم واقع گردید.
اتومبیل این جوان که ک . ک نام دارد کاملا تخریب و بعد از آن ضربات چاقو و چماق جایی از سر ایشان را سالم نگذاشت. تعدادی از دندانهای ایشان شکسته می شود و سپس با لوله به کمر و شکم و دستها و پاهای این جوان نگونبخت ضربات مرگباری را وارد می سازند و جسم نیمه جان و غش کرده اش را رها می سازند و جالب اینکه فردای این حادثه با افتخار و بدون ترس از هر گونه برخورد به پاتوقشان باز می گردند.
همه گناه آن مرد جوان این بود که حاضر نبود اموال عمومی توسط آنان به سرقت برود.
آنها یاغیها بدون واهمه از ماموران به فروش ظاهری قلیان اما تخلفات دیگرشان می پردازند و امنیت را از همه آن محیط ساب کرده اند.
محافظت از اموال عمومی بویژه کابلها، لامپهای ال ای دی و نورافکنها و سایر تجهیزات در درجه اول متعلق به مردم هستند و در محافظت از آنها همه باید حساس و مسئول باشند. دادستان محترم از موضع مدعی العمومی باید آن محیطها بویژه بزهکارانی که در پارکها و زیرپلها زندگی می کنند و مبادرت به سرقت اموال عمومی می نمایند همچنین امنیت نگهبانان و مردم عادی را سلب می کنند باید برخورد جدی و اساسی بنماید.
در پایان فقط باید گفت که با وجود این قبیل اشخاص قانون شکن در اماکن عمومی بویژه پارک ۱۶ هکتاری بلوار ساحلی شرق اهواز مقابل مسجد حاج حمادی نباید امیدی به زیبایی شهر از جهت روشنایی و نورپردازی و سایر موارد داشت. ورود قوی و فوری جناب دادستان در این موضوع یک خواسته ی عمومی است که امیدواریم چنین بشود و امنیت شهروندان بیش از این لطمه نبیند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار