شهردار اهواز: تثبیت قالب شهری کوی مشعلی اهواز منوط به انتقال گاومیش‌ها است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 16 آبان 1398 | 20:55 ب.ظ
شهردار اهواز: تثبیت قالب شهری کوی مشعلی اهواز منوط به انتقال گاومیش‌ها است به گزارش ایرنا موسی شاعری عصر چهارشنبه با حضور در جمع مردم منطقه کوی مشعلی اهواز اظهارداشت: یکی از اساسی‌ترین مشکلات این منطقه فاضلاب است که بخش مهمی از آن با تلاش شرکت آبفای اهواز در حال رفع است. وی با بیان اینکه منطقه مشعلی هنوز به طور رسمی به شهرداری اهواز واگذار نشده است، گفت: نیروی انسانی […]

به گزارش ایرنا موسی شاعری عصر چهارشنبه با حضور در جمع مردم منطقه کوی مشعلی اهواز اظهارداشت: یکی از اساسی‌ترین مشکلات این منطقه فاضلاب است که بخش مهمی از آن با تلاش شرکت آبفای اهواز در حال رفع است.

وی با بیان اینکه منطقه مشعلی هنوز به طور رسمی به شهرداری اهواز واگذار نشده است، گفت: نیروی انسانی شهرداری اهواز برای نظافت و خدمات‌رسانی مربوط اختصاص داده شده است و در این رابطه قبول داریم که نواقصی نیز وجود دارد.

شاعری با تاکید بر لزوم انتقال گاومیش‌ها از این منطقه افزود: محله‌ای که در جوار آن احشام در حال تردد هستند نمی تواند قالب شهری داشته باشد.

وی به ایجاد کمپ ویژه نگهداری گاومیش‌ها اشاره کرد و گفت: اهالی باید برای جانمایی این کمپ با شهرداری و استانداری خوزستان همکاری کنند.

شهردار اهواز ادامه داد: باید توجه داشت که ساخت وساز در حریم کارون غیرقانونی است و نمی توان در اراضی کارون اقدام به این کار کرد.

وی افزود: برای انتقال این احشام به دنبال شناسایی محلی مناسب هستیم تا همزمان بتوان به ارائه خدمات شهری استاندارد به اهالی پرداخت.

شاعری درخصوص آسفالت کوی مشعلی نیز گفت: با وجود اینکه طبق قانون شرکت آبفا در هر محلی که حفاری انجام می‌دهد باید نسبت به آسفالت آن منطقه نیز اقدام کند اما شهرداری متعهد شده برای تسریع در خدمت‌رسانی به مردم این کار را انجام دهد.

وی افزود: زمانی عملیات آسفالت مشعلی را آغاز می‌کنیم که طرح فاضلاب این منطقه به اتمام برسد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار