شاعری : شهرداری اهواز نیاز به تحول در روش و ساختارها دارد

تاریخ انتشار: دوشنبه 18 آذر 1398 | 11:23 ق.ظ
شاعری : شهرداری اهواز نیاز به تحول در روش و ساختارها دارد به گزارش سایت شهرداری اهواز جلسه شورای اداری با حضور شهردار اهواز، معاونین و مدیران مناطق و سازمان های شهرداری برگزار شد. در این جلسه مدیران مناطق عملکرد و اقدامات مجموعه خود را در زمینه دفع آب های سطحی گزارش داده و شهردار اهواز نیز به بررسی وضعیت دفع آب های سطحی پرداخت و گفت: […]

به گزارش سایت شهرداری اهواز جلسه شورای اداری با حضور شهردار اهواز، معاونین و مدیران مناطق و سازمان های شهرداری برگزار شد.
در این جلسه مدیران مناطق عملکرد و اقدامات مجموعه خود را در زمینه دفع آب های سطحی گزارش داده و شهردار اهواز نیز به بررسی وضعیت دفع آب های سطحی پرداخت و گفت: نقص های ایستگاه های شرکت آب و فاضلاب اهواز و موضوعات دیگر در یک جلسه مشترک با شرکت آبفا اهواز،  با حضور استاندار خوزستان توسط مدیران مناطق و معاونت خدمات شهری مطرح خواهد شد تا زمان و راه حلی برای رفع مشکلات مشخص شود که مشکل آبگرفتگی معابر پس از بارندگی به حداقل برسد.

 

موسی شاعری افزود: افرادی که در دفع آب های سطحی خلل ایجاد می کنند به بازرسی و دستگاه های ذیربط گزارش داده شود تا با آن ها برخورد شود.

شهردار اهواز با اشاره به این که آبنماها در مناطق باید راه اندازی شوند, گفت: طرح های حجمی استقبال از دهه فجر و نوروز که شامل ٢٧ مورد بود به مناطق ابلاغ شد که باید این موضوع به فوریت تعیین تکلیف و تامین اعتبار شود.

شاعری با بیان این که در برخی سمت ها نیاز به مدیر با انگیزه, خلاق، بانشاط و پر انرژی داریم تصریح کرد:  با شاخص های مختلف عملکرد معاونت ها، مناطق و سازمان ها را ارزیابی کردیم که برخی حوزه های خدماتی، درآمدی و اداری مناطق نیاز به تحول دارد.
شهردار اهواز با انتقاد از عملکرد اجراییات شهرداری خاطرنشان کرد: شهرداری اهواز نیاز به تحول در روش و ساختارها دارد. بهره وری و کارایی نیروی انسانی باید تقویت شود. بخش زیادی از منابع مالی ما صرف این حوزه می شود.
شاعری ابراز امیدواری کرد: اوراق اجاره برای اولین بار منتشر شود که پیش نیاز آن اتمام حسابرسی است. انتشار اوراق اجاره می تواند تحول قابل قبولی در شهر و منابع مالی شهرداری ایجاد کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار