در نشست مطبوعاتی نمایشگاه صنعت نفت و حفاری عنوان شد:  طرح نوسازی تاسیسات وارد فاز اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 آذر 1398 | 10:17 ق.ظ
در نشست مطبوعاتی نمایشگاه صنعت نفت و حفاری عنوان شد:   طرح نوسازی تاسیسات وارد فاز اجرایی می‌شود در نشست مطبوعاتی نمایشگاه صنعت نفت و حفاری عنوان شد:  طرح نوسازی تاسیسات وارد فاز اجرایی می‌شود مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در نشست مطبوعاتی یازدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات حفاری خوزستان، به پرسش های خبرنگاران در حوزه های مختلف پاسخ داد. مهندس احمدمحمدی با تشریح طرح […]

در نشست مطبوعاتی نمایشگاه صنعت نفت و حفاری عنوان شد:

 طرح نوسازی تاسیسات وارد فاز اجرایی می‌شود

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در نشست مطبوعاتی یازدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات حفاری خوزستان، به پرسش های خبرنگاران در حوزه های مختلف پاسخ داد.

مهندس احمدمحمدی با تشریح طرح ها و پروژه های مهم در دست اجرای این شرکت، از ورود طرح کلان نوسازی تاسیسات به فاز اجرایی در آینده خبر داد.

وی با بیان اینکه فاز مطالعاتی طرح کلان نوسازی تاسیسات فرایندی در مراحل پایانی است، اظهار داشت: با اجرای این طرح، بخش قابل توجهی از تاسیسات روسطحی این شرکت نوسازی خواهد شد که موجب بالا رفتن ضریب ایمنی و پایداری تولید خواهد شد. 

 ۱۲ مخزن از مخازن تحت سرپرستی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تحت تزریق گاز

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ، افزایش ضریب بازیافت را بسیار حیاتی برشمرد و یادآور شد: به خاطر شرایط ترمودینامیکی مخازن تحت سرپرستی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، در مقایسه با مخازن دنیا دیرتر وارد اجرای طرحهای EOR شده اند،  هم اکنون  تزریق گاز در ۱۲ مخزن تحت راهبری این شرکت در دست اجرا و برنامه داریم.

نفت، متعهد به مسئولیت اجتماعی

مهندس محمدی در پاسخ به پرسشی در مورد عمل به مسئولیت های اجتماعی گفت: صنعت نفت در این حوزه پیشتاز است، به عنوان مثال، در رویداد سیل ۹۸، به دستور مستقیم وزیر محترم نفت، حداکثر توان را به‌کار گرفتیم تا هیچ آسیبی به زیرساخت‌های شهری، روستایی و تاسیساتی وارد نشده و تا حدامکان زندگی مردم مختل نگردد.

وی افزود: علاوه بر آن پس از واقعه سیل مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان از طرف وزیر نفت به نوسازی مدارس، منازل و شبکه بهداشت درمان مناطق سیل زده استان خوزستان تخصیص داده شد ، افزون براین صدها پروژه عمرانی را در حوزه عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز اجرایی کرده و به بهره برداری رسانده‌ یا در دست اجرا داریم. 

 حداکثر سازی ساخت داخل و ایجاد اشتغال مولد شرط ضمن عقد قراردادهای نوین نفت

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب ایجاد زنجیره اشتغال را از شرایط اصلی عقد قراردهای نوین شرکت ملی نفت اعلام کرد و یادآور شد: در طرح های در دست اجرا در شرکت ملی نفت ایران مانند طرح های انتقال نفت گوره-جاسک، افزایش و نگهداشت  تولید ۲۸ مخزن و جمع‌آوری گازهای مشعل مناطق نفتخیز جنوب، پیمانکاران  ملزم به استفاده حداکثری از کالا و مواد ساخت داخل و همینطور بکارگیری نیروهای بومی شده اند  که مجموعه این اقدامات به ایجاد زنجیره کامل اشتغال و اشتغال مولد در کشور منجر خواهد شد.   

 نام مهندس زنگنه در دولت و صنعت نفت یک برند است و  خدمات ارزنده مهندس زنگنه به کشور غیر قابل کتمان است

محمدی، خدمات ارزنده وزیر نفت به کشور را غیرقابل کتمان دانست و نام ایشان را  برای دولت و صنعت نفت یک برند خواند. ایشان  در پاسخ به خبرنگاری که پرسشی در مورد استیضاح وزیر نفت مطرح کرده بود، گفت: همه می دانند که مهندس زنگنه فردی مورد اعتماد در نظام بوده و همه عمر و تلاش خود را در راستای تحقق اهداف کلان کشور به کار بسته است.

وی افزود: استضیاح حق نمایندگان مجلس است و امیدوارم با پرهیز از سیاسی کاری فرایند پرسش از وزیر برای کشور و صنعت نفت نتایج مطلوبی داشته باشد

یازدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان و هفدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت حفاری روز جمعه (۲۲ آذرماه) در محل دائمی نمایشگاه های استان خوزستان در اهواز آغاز به‌کار کرد و تا ۲۵ آذرماه دایر است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار