در نشست مطبوعاتی نمایشگاه صنعت نفت و حفاری عنوان شد: مهندس کاویان: ۷۰۰۰ قطعه مورد نیاز را  بومی سازی کردیم

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 آذر 1398 | 10:49 ق.ظ
در نشست مطبوعاتی نمایشگاه صنعت نفت و حفاری عنوان شد:  مهندس کاویان: ۷۰۰۰ قطعه مورد نیاز را  بومی سازی کردیم در نشست مطبوعاتی نمایشگاه صنعت نفت و حفاری عنوان شد: مهندس کاویان: ۷۰۰۰ قطعه مورد نیاز را  بومی سازی کردیم مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در نشست مطبوعاتی یازدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنفت نفت و هفدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات حفاری خوزستان، گزارشی از عملکرد این شرکت را ارائه داد. به گزارش روابط عمومی، […]

در نشست مطبوعاتی نمایشگاه صنعت نفت و حفاری عنوان شد:

مهندس کاویان: ۷۰۰۰ قطعه مورد نیاز را  بومی سازی کردیم

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در نشست مطبوعاتی یازدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنفت نفت و هفدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات حفاری خوزستان، گزارشی از عملکرد این شرکت را ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی، مهندس حمید کاویان ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از ساخت داخل و تلاش در راستای رونق تولید، گفت: از ابتدای سال ۹۷ تا کنون، بیش از ۵۰۰ قلم کالا مشتمل بر ۷۰۰۰ قطعه از قطعات ماشین آلات پیچیده فرایندی را با همکاری سازندگان داخلی ساختیم و باید اذعان داشت که هم اکنون در بخش پمپ های پساب و شیرهای کنترل از نمونه خارجی بی نیازیم.

وی به اقدامات منحصربفرد شرکت در راستای صیانت از محیط زیست پرداخت و یادآور شد: درحال حاضر بیش از ۹۸ درصد پساب های نمک زدایی را پس از تصفیه کامل به چاه های دفعی تزریق می کنیم، برای جمع آوری حدود ۲ میلیون متر مکعب گاز همراه با بخش خصوصی قراداد بسته و بزودی گاز سوزی شرکت به حداقل خواهد رسید و با بکارگیری دستگاه تفکیک گر سیار نفت( MOS) و فراورش سیار نفت (MOT)، نفت سوزی را به صفر رسانده و در سال ۹۸، ۱۱۵ هزار بشکه نفت را از این فرایند جمع آوری کردیم.

مهندس کاویان افزود: برای اولین بار در مناطق نفخیز جنوب، جمع آوری نفت به گودال سوخت در واحدهای بهره برداری با اصلاح کامل فرایندهای قدیمی، دیگر هیچ نفتی به گودال سوخت هدایت نمیشود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون احداث ۱۵ مدرسه، بهسازی ۳۲ مدرسه ، ۳۰ مسجد و حسینیه علاوه بر تامین ۲۶ میلیارد ریال جهت اجرای زیرساخت آب رسانی به روستاهای مجاور تاسیسات و تامین آب با تانکر برای روستاهای مذکور را از اهم اقدامات این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی برشمرد و گفت: در بخش ارائه خدمات به مناطق سیل زده نیز معین سه شهرستان گردیده و همان توانمان را جهت خدمت رسانی به مردم بکار گرفتیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار