سرپرست وزیر جهاد کشاورزی: با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شکر موافقت می‌شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 آذر 1398 | 10:07 ق.ظ
سرپرست وزیر جهاد کشاورزی: با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شکر موافقت می‌شود سرپرست وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیشنهاد حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی واردات برنج و شکربا هدف حمایت از تولید کنندگان ارائه شده و مطمئن هستیم که با شکر موافقت می‌شود اما درباره حذف برنج باید با وزارت صنعت مذاکره بیشتری کنیم.

به گزارش کشاورزی پرس، دولت قصد حذف اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی  به واردات شکر و برج و جایگزینی ارز نیمایی با هدف حمایت از تولید کنندگان و کاهش هزینه های خود دارد به طوری که عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی عصر روز گذشته در نشست تخصصی رونق تولید در بخش کشاورزی و صنایع وابسته در محل اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت:پیشنهاد حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی واردات برنج و شکر با هدف حمایت  از تولید کنندگان ارائه شده و مطمئن هستیم که با شکر موافقت می‌شود اما درباره حذف برنج باید با وزارت صنعت مذاکره بیشتری کنیم.

وی افزود: ارز کالاهای نهایی تا حد امکان باید برداشته شود همانطور که ارز ۴۲۰۰ تومانی گوشت، چای، کره و حبوبات نیز برداشته شد.

این مقام مسئول که در جمع فعالان بخش خصوصی صحبت می کرد ادامه داد: تا زمانی که یارانه به تولید محصولات کشاورزی اختصاص بیابد امکان آزاد شدن قیمت آنها وجود ندارد و دولت مجبور است بر بازار نظارت داشته باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار