دو انتصاب جدید سطح اول از سوی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی

تاریخ انتشار: سه شنبه 10 دی 1398 | 12:18 ب.ظ
دو انتصاب جدید سطح اول از سوی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در حکمی جداگانه از سوی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، محمدرضا درگاهی به سمت سرپرست قائم‌مقامی وزیر در امور حقوقی و مجلس محمدرضا صفری به سمت سرپرست امور استان‌ها منصوب شدند.

به گزارش کشاورزی پرس،سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در حکمی جداگانه محمدرضا درگاهی به سمت سرپرست قائم مقامی وزیر در امور حقوقی و مجلس محمدرضا صفری به سمت سرپرست امور استان ها و مشاور وزیر منصوب  کرد.

بنابراین گزارش در حکم سرپرست قائم مقامی وزیر در امور حقوقی و مجلس آمده است: انشاء الله ضمن تعامل سازنده و هماهنگی با کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و کلیه نمایندگان محترم و با همکاری معاونین و روسای سازمان ها، مدیران عامل موسسات و شرکت های تابعه در جهت اهداف بخش کشاورزی اهتمام ورزید.
در حکم محمدرضا صفری  مشاور وزیر و سرپرست امور استان ها نیز آمده است: با توجه به ضرورت نظارت و لزوم هماهنگی بین بخش های صف و ستاد، امیدوارم با هماهنگی و همکاری معاونین، مدیران، روسا و مدیران عامل سازمان ها، موسسات و شرکت های تابعه در اجرای وظایف محوله موفق و موید باشید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار