شتاب توسعه عمران شهری اهواز باحضور قرارگاه خاتم الانبیا در کنار مدیریت شهری/ شهروندان ذهنیت خوبی از پروژه های عمرانی نداشته اند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 12 دی 1398 | 15:56 ب.ظ
شتاب توسعه عمران شهری اهواز باحضور قرارگاه خاتم الانبیا در کنار مدیریت شهری/ شهروندان ذهنیت خوبی از پروژه های عمرانی نداشته اند شتاب توسعه عمران شهری اهواز باحضور قرارگاه خاتم الانبیا در کنار مدیریت شهری شهروندان ذهنیت خوبی از پروژه های عمرانی نداشته اند به گزارش خبرنگار کشاورزی پرس، صبح امروز آیین آغاز احداث پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه اهواز با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران،آیت الله حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری، استاندار خوزستان، فرمانده […]

شتاب توسعه عمران شهری اهواز باحضور قرارگاه خاتم الانبیا در کنار مدیریت شهری

شهروندان ذهنیت خوبی از پروژه های عمرانی نداشته اند

به گزارش خبرنگار کشاورزی پرس، صبح امروز آیین آغاز احداث پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه اهواز با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران،آیت الله حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری، استاندار خوزستان، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)،فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (ع)،شاعری شهردار اهواز،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز و برخی از مسئولین استانی برگزار شد.

موسی شاعری ضمن ابراز خوشحالی از پروژه توافق شده فی مابین شهرداری اهواز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت:یکی از پروژه های که با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای اجرای آن به توافق رسیده‌ایم پس از گذشت چند ماه، امروز آیین آغاز به کار این پروژه است.
شاعری گفت:در روزهای آغازین که آمده بودم تصمیم بر این شد برای اجرای پروژه های شهری از قرارگاه خاتم الانبیا برای حضور در اهواز دعوت کنیم.
شهردار اهواز در خصوص پروژه‌های عمرانی شهری ادامه داد:
واقعیتی وجود دارد که مردم اهواز ذهنیت خوبی نسبت به پروژه های عمرانی که در شهر انجام می‌شوند ندارند. به دلیل زمان طولانی که برای پروژه های شهری طی شده است که بارزترین آن پروژه ی قطار شهری که نزدیک به ۱۵ سال از زمان آن میگذرد.

وی ادامه داد: قرارگاه خاتم الانبیا که هرجای کشور پروژه بزرگ عمرانی انجام شده است، و بسیاری ازنقاط آن کار قرارگاه است و سابقه بسیار خوبی در استان خوزستان دارد،به همین علت تصمیم گرفتیم که کار با قرارگاه خاتم الانبیا را شروع کنیم.

شهردار اهواز درخصوص پروژه های توافق شده گفت: ابتدا برای گام اول سه پروژه را تعریف کردیم که یکی از آن تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه، دومی میدان جمهوری و سومین پروژه مجموعه بزرگ ورزشی است که این ۳ پروژه مراحل طراحی و مطالعه آن طی شده است.
این پروژه قرار است، در دو شیفت و سه شیفت کار شود و امیدوارهستیم مردم اهواز تجربه شیرینی از حضور قرارگاه خاتم الانبیا داشته باشند و خاطره خوبی در ذهن ها به جا بماند.
وی در این باره افزود: امیدواریم با تلاش مجموعه قرارگاه،حتی پیش از زمان پیش بینی شده این پروژه را به سرانجام می رسانیم  و ان شاءالله کمتر از زمان پیش بینی شده شاهد بهره برداری آن باشیم.
ما به دنبال این هستیم،پروژه های بزرگتری را با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تعریف کنیم.

شهردار اهواز در پایان افزود:شرایط اقتصادی سخت مدیریت شهری اهواز و زیرساخت‌های آسیب‌دیده اهواز و دلایل دیگر، موجب شده که آهنگ توسعه اهواز عقب‌تر از دیگر کلان‌شهرها باشد که امیدوارهستیم به برکت حضور سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، آهنگ توسعه اهواز شتابان‌تر شود و شاهد رشد اهواز باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار