کمک ۲ میلیارد ریالی شهرداری اهواز به سیل‌زدگان سیستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 بهمن 1398 | 11:34 ق.ظ
کمک ۲ میلیارد ریالی شهرداری اهواز به سیل‌زدگان سیستان یکصدوپنجمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با دستورکار اصلاح ردیف بودجه سال ۹۸ و همچنین تعیین تکلیف بهسازی سرویس‌های بهداشتی پارک زیتون و پارک فرشید دو در منطقه سه اهواز ظهر امروز برگزار شد. محمدرضا ایزدی، عضو شورای شهر اهواز در رابطه با اصلاح ردیف بودجه مصوب سال ۹۸ اظهار کرد: سازمان پسماند لایحه‌ای داشتند […]

یکصدوپنجمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با دستورکار اصلاح ردیف بودجه سال ۹۸ و همچنین تعیین تکلیف بهسازی سرویس‌های بهداشتی پارک زیتون و پارک فرشید دو در منطقه سه اهواز ظهر امروز برگزار شد.

محمدرضا ایزدی، عضو شورای شهر اهواز در رابطه با اصلاح ردیف بودجه مصوب سال ۹۸ اظهار کرد: سازمان پسماند لایحه‌ای داشتند که یک ردیف بودجه‌ را اصلاح کنند.

وی افزود: این اصلاح ردیف در رابطه با هزینه مبارزه با جانوران موذی و هزینه کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری به انسان است که در کمیسیون برنامه و بودجه به پنج رای موافق به تصویب رسیده است.

کمک شهرداری اهواز به سیل زدگان سیستان

عبدالزهرا سنواتی، عضو دیگر شورای شهر اهواز ضمن تاکید بر لزوم تعامل بین دستگاهی عنوان کرد: شورای شهر و شهرداری در جهت حل مشکلات شهر نیازمند تعامل و هم‌افزایی بین دستگاه‌های حاکمیتی و به ویژه دستگاه ناظر بر شورای شهر و شهرداری یعنی فرمانداری است.

وی افزود: تقاضای من این است که در این زمینه به بحث تعامل توجه ویژ‌ه‌ای شود چرا که بدون استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها نمیتوان شهر را مدیریت کرد.

این عضو شورای شهر ضمن اشاره به لایحه خارج از دستور شهرداری مبنی بر کمک به هم‌وطنان سیل‌زده در استان سیستان‌وبلوچستان گفت: هنگامی که در فردوردین ماه سال جاری درگیر سیل بودیم همه شهر ها از نقاط مختلف کشور به کمک ما آمدند.

وی افزود: ‌ارقامی که جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان از کلانشهرها دریافت شده قابل توجه است و ما نیز باید در حد توانمان کمک کنیم.

پس از تصویب لایحه کمک ۲ میلیارد ریال به سیل‌زدگان استان سیستان‌وبلوچستان، سنواتی با توجه به نیاز سیل‌زدگان به پتو بیان کرد: در مناطق شهرداری اهواز، ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان برقرار شود.

منبع: فارس


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار