پیشرفت ۷۰ درصدی احداث ترمینال جدید فرودگاه آبادان

تاریخ انتشار: یکشنبه 20 بهمن 1398 | 13:19 ب.ظ
پیشرفت ۷۰ درصدی احداث ترمینال جدید فرودگاه آبادان پیشرفت ۷۰ درصدی احداث ترمینال جدید فرودگاه آبادان مرتضی بانک، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی با همراهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و معاون فنی و امورزیربنایی این سازمان، از اقدامات صورت گرفته و پروژه های در حال انجام فرودگاه آبادان، بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی و اموربین […]

پیشرفت ۷۰ درصدی احداث ترمینال جدید فرودگاه آبادان

مرتضی بانک، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی با همراهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و معاون فنی و امورزیربنایی این سازمان، از اقدامات صورت گرفته و پروژه های در حال انجام فرودگاه آبادان، بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ در این بازدید از روند پیشرفت پروژه ترمینال جدید و همچنین تسطیح، زیرسازی جاده دسترسی به آن، مراحل پایانی تاسیسات ترمینال از جمله استقرار تجهیزات، پارتیشن بندی و بهسازی کامل ترمینال قدیم دیدن کرد.

در جریان این بازدید مقرر شد پروژه ترمینال جدید با مساحت هفت هزار و ۲۰۰ متر مربع  و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال با تعهداتی که وزارت راه و شهرسازی دارد، سوم خرداد سال آتی به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

گفتنی است، پروژه احداث ترمینال جدید با پیشرفت ۷۰ درصدی همچنان در حال انجام است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار