۲۵۰۰فرصت شغلی با بهره‌برداری از سه طرح اقتصادی در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 21 بهمن 1398 | 09:03 ق.ظ
۲۵۰۰فرصت شغلی با بهره‌برداری از سه طرح اقتصادی در خوزستان ۲۵۰۰فرصت شغلی با بهره‌برداری از سه طرح اقتصادی در خوزستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت : سه پروژه مهم اقتصادی و صنعتی در خوزستان با ایجاد اشتغال مستقیم برای۲هزار و ۵۰۰ نفر تکمیل شده و آماده بهره‌برداری هستند. به گزارش روابط عمومی سازمان صمت خوزستان امیر حسین نظری بیان کرد: امسال یکی […]

۲۵۰۰فرصت شغلی با بهره‌برداری از سه طرح اقتصادی در خوزستان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت : سه پروژه مهم اقتصادی و صنعتی در خوزستان با ایجاد اشتغال مستقیم برای۲هزار و ۵۰۰ نفر تکمیل شده و آماده بهره‌برداری هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صمت خوزستان امیر حسین نظری بیان کرد: امسال یکی از برنامه‌های اساسی سازمان صمت استان پیگیری برای تکمیل چند پروژه بزرگ در استان بوده است که از جمله آن می توان پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس بهبهان، پتروشیمی مسجدسلیمان و فولاد روهینا دزفول را نام برد که ساخت این پروژه تکمیل شده و آماده بهره برداری هستند که اسفند ماه امسال و یا اوایل سال آینده به بهره‌برداری می رسند.
وی گفت: مراحل تکمیل وآزمایش این واحدهای تولیدی به  دلیل تحریمها و تاخیرهایی که در مراحل اجرای کار پیش آمد به تاخیر افتاد وبه دلیل نیاز به دریافت ضمانت برای برخی از واحدهای تولید این شرکت‌ها ،هنوز افتتاح نشده‌اند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار