برگزاری میز خدمت شهرداری منطقه یک در مصلی

تاریخ انتشار: شنبه 3 اسفند 1398 | 11:11 ق.ظ
برگزاری میز خدمت شهرداری منطقه یک در مصلی شهرداری منطقه یک اهواز از برگزاری برنامه میز خدمت با هدف شناسایی مشکلات شهروندان در مصلی اهواز خبر داد.    به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، یاسین کاوه پور مدیر منطقه دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان را ارتباطی مستقیم دانست که می تواند در رفع نیازهای مردم و حل مشکلات آنها […]
شهرداری منطقه یک اهواز از برگزاری برنامه میز خدمت با هدف شناسایی مشکلات شهروندان در مصلی اهواز خبر داد.

   به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، یاسین کاوه پور مدیر منطقه دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان را ارتباطی مستقیم دانست که می تواند در رفع نیازهای مردم و حل مشکلات آنها موثر باشد.
وی گفت: با این نگاه شهرداری این منطقه بر آن شده است روزهای جمعه میز خدمت را در مصلی برگزار نماید.
کاوه پور ادامه داد: این برنامه به شیوه ای اجرا خواهد شد که درخواستهای مردمی ثبت و پیگیری می شود.
وی تاکید کرد: هر درخواست ثبت شده مردمی در این فرآیند، در چارچوب برنامه مدون و معین به مسئولان مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد و پیگیری می شود.
کاوه پور افزود: مجموعه شهرداری با پرپایی میز خدمت تمامی تلاش خود را جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان به کار خواهد بست تا رضایتمندی شهروندان تامین شود.
یاسین کاوه پور در ادامه تاکید کرد: امیدواریم با این اقدام بتوانیم هر چه بیشتر رضایت شهروندان را جلب نماییم و با شناسایی مشکلات کوچک و بزرگ متعدد شهروندان، در راستای مرتفع کردن مشکلات گام های موثری برداریم و به طور ویژه و جهادی به حل مشکلات بپردازیم.
مدیر منطقه در پایان تاکید کرد: بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان در زمینه های مختلف مربوط به وظایف شهرداری، تسهیل ارتباط شهروندان با مجموعه مدیریت شهری، افزایش اعتماد و اطمینان اجتماعی و در نهایت جلب و جذب مشارکتهای مردمی در انجام پروژه های شهری را از اهداف اصلی برگزاری میز خدمت عنوان کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار