شهروندان اهوازی برای بارندگی شدید دوشنبه و سه شنبه آماده باشند

تاریخ انتشار: دوشنبه 5 اسفند 1398 | 12:50 ب.ظ
شهروندان اهوازی برای بارندگی شدید دوشنبه و سه شنبه آماده باشند سخنگوی شهرداری اهوازدر خصوص بارندگی شدید روزهای دوشنبه و سه شنبه در اهواز گفت: مشکل ساختاری و اشکالات در طراحی شهری میراث موجود شهر اهواز است که سیستم هدایت آبهای سطحی پشت بامها و معابر در آن طراحی نشده و بر هیچکس پوشیده نیست و فعلا با شرایط موجود و اعتبارات ناکافی شهرداری بدلیل خودگردان […]

سخنگوی شهرداری اهوازدر خصوص بارندگی شدید روزهای دوشنبه و سه شنبه در اهواز گفت: مشکل ساختاری و اشکالات در طراحی شهری میراث موجود شهر اهواز است که سیستم هدایت آبهای سطحی پشت بامها و معابر در آن طراحی نشده و بر هیچکس پوشیده نیست و فعلا با شرایط موجود و اعتبارات ناکافی شهرداری بدلیل خودگردان بودن ساختار درآمد و هزینه وظیفه خود را در حد توان انجام میدهیم.
وی افزود: از مردم شریف اهواز بابت مشکلات حادث شده در مواقع بارندگی عذرخواهی میکنیم و از مدیریت آبفای شهری که وظیفه جمع آوری و هدایت فاضلاب را برعهده دارند تقاضای تلاش دوچندان داریم.
احمدی ادامه داد: شهرداری بر اساس وظیفه سازمانی خود با همت همه مدیران و نیروهای زحمتکش خود برای جلوگیری از کاهش آسیب ها بصورت شبانه روزی در کنار مردم خواهد بود.

این مقام مسئول  ضمن تاکید بر تلاش شبانه روزی اعضای محترم شورای اسلامی و مدیریت شهرداری کلان شهر اهواز بر خدمات رسانی به مردم و تشکیل ستاد سیل ، عنوان کرد:
براساس پیش بینی سازمان هواشناسی در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته ی جاری بارش شدیدی را پیش رو داریم که نیازمند آمادگی شهروندان گرامی اهوازیست .
سخنگوی شهرداری اهواز گفت: احتمال ریزش خطوط فاضلاب وجود دارد که باید مراقب باشیم و تلاش کنیم حتی الامکان  از تردد غیر ضروری در معابرطی روزهای بارندگی خودداری نماییم.
گفتنی است  سامانه ی ارتباطی ۱۳۷ همچنان آماده جذب نظرات و مشکلات شما خواهد بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار