مدیر کل تعاون روستایی خوزستان: آمادگی تعاون روستایی برای تحقق شعار جهش تولید در سال جاری

تاریخ انتشار: شنبه 23 فروردین 1399 | 20:53 ب.ظ
مدیر کل تعاون روستایی خوزستان: آمادگی تعاون روستایی برای تحقق شعار جهش تولید در سال جاری مدیر کل تعاون روستایی خوزستان: آمادگی تعاون روستایی برای تحقق شعار جهش تولید در سال جاری مدیرکل تعاون روستایی خوزستان از آمادگی کامل شبکه بزرگ تعاونی ها برای خرید حداکثری گندم و کلزای کشاورزان و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید خبر داد. به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان جمشید بنی فری گفت: […]

مدیر کل تعاون روستایی خوزستان: آمادگی تعاون روستایی برای تحقق شعار جهش تولید در سال جاری

مدیرکل تعاون روستایی خوزستان از آمادگی کامل شبکه بزرگ تعاونی ها برای خرید حداکثری گندم و کلزای کشاورزان و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید خبر داد.
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان جمشید بنی فری گفت: فعالیت های تعاون روستایی از فروردین ماه با خرید گندم و کلزا که دو محصول استراتژیک به شمار می آیند به اوج خود می رسد و تا پایان سال با خرید محصولات عمده کشاورزی این مهم ادامه دارد، از این رو پوتین های خود را برای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید محکم بسته ایم.

وی بیان داشت: با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری جهش تولید نامگذاری شد، تمام فکر مجموعه بزرگ تعاون روستایی خوزستان تحقق این شعار با خرید کیفی وحداکثری گندم و کلزا کشاورزان است، از این رو پیش بینی می کنیم تعاون روستایی قریب به ۸۰ درصد تولید گندم استان که بیش از ۱ میلیون تن می شود و بیش از ۱۰۰ هزار تن کلزا که بیش از ۳ برابر سال زراعی قبل می شود را خریداری کند.

مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: خوشبختانه هم اکنون ۳۹ مرکز خرید برای کلزا و ۶۶ مرکز خرید برای گندم در سطح استان توسط تعاون روستایی آماده خدمت رسانی به کشاورزان شده اند و امیدواریم بتوانیم سالی درخشان در خرید گندم و کلزا در سطح استان داشته باشیم.

بنی فری در پایان گفت: بی شک رهنمودهای مقام معظم رهبری در ابتدای سال می تواند مهمترین اولویت هر مجموعه ای برای توسعه کشور باشد، از این رو توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید با توجه به کشاورزان و محصولات کشاورزی که می تواند غذای سالانه مردم کشور را تامین نماید از چشم ما به دور نخواهد ماند و هر تلاشی را که برای رسیدن به این مهم نیاز باشد انجام خواهیم داد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار