سخنی با عضو منتقد مدیریت شهری اهواز؛ از حمایت بی چون و چرا از کتانباف تا موشکافی در عملکرد شاعری

تاریخ انتشار: یکشنبه 31 فروردین 1399 | 11:23 ق.ظ
سخنی با عضو منتقد مدیریت شهری اهواز؛ از حمایت بی چون و چرا از کتانباف تا موشکافی در عملکرد شاعری اقای مهندس فلسفی شما که بانی اصلی انتخاب شهردار مورد علاقه خود و عزل شهرداری که به او علاقه ندارید هستید لطفا گزارش کار بدهید که شخصا برای شهرداری و مردم شهر در این سه سال که یک سال از ان هم شهرداری و هم شورا را در اختیار داشته اید چه اقداماتی کرده اید […]

اقای مهندس فلسفی شما که بانی اصلی انتخاب شهردار مورد علاقه خود و عزل شهرداری که به او علاقه ندارید هستید لطفا گزارش کار بدهید که شخصا برای شهرداری و مردم شهر در این سه سال که یک سال از ان هم شهرداری و هم شورا را در اختیار داشته اید چه اقداماتی کرده اید ؟!!

در این روزهای کرونایی که شاهد تغییر در سبک زندگی شهروندان و رعایت ملاحظات و شیوه نامه های بهداشتی و اعمال محدودیت های اجتماعی در میان آحاد مردم جامعه هستیم یکی از اعضای شورای شهر اهواز ساز را ناکوک زده است.
در این میان شهرداری اهواز در کنار سایر دستگاه ها برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش آن با توجه به شدت انتشار ویروس، اقداماتی را از ضدعفونی اتوبوس های درون شهری، پایانه های مسافربری، معابر و اماکن پرتردد از جمله هسته مرکزی شهر، پارک ها، ایستگاه های اتوبوس، نصب بنر در سطح شهر و توزیع بروشورهای آموزشی در بین کارکنان اقدام کرده است.
در این روزها که همدلی و همدردی به یکی از مزیت ها و نقاط مثبت ایپدیمی کرونا ویروس در کشور و استان تبدیل شده است رییس یک دوره ای شورای شهر اهواز تفکر عدم ثبات مدیریت شهری را کلید زده و در تلاش است با طرح سوال از  شهردار پرتلاش اهواز ، بار دیگر گزینه یا گزینه های مورد تمایل خود را به پارلمان شهری تحمیل کند.
ظریفی به طنز می‌گفت؛ فرق ما با ژاپنی‌ها در این است که آنان یک سال برنامه‌ریزی می‌کنند و در یک اجماع کلان، پنجاه‌سال براساس برنامه مدون عمل می‌کنند. ولی ما پنجاه سال مشغول برنامه‌ریزی می‌شویم و در همان سال اول اجرای برنامه، اختلاف‌ها دوباره سرباز می‌کند.
آنچه این میان نه دیده می‌شود و نه به آن توجه، همانا زمان از دست رفته و مطالبات نادیده گرفته شده مردمی است که به ادعاها و برنامه‌های ارائه شده در انتخابات رأی داده‌اند.
این منتخب مردم در شورای شهر اهواز گویی فراموش کرده است که موکلان او از اختلاف و چنددستگی و عدم ثبات مدیریت شهری به ستوه آمده  اند.
آنها بر این باورند که این عضو شورای شهر اهواز باید با درک شرایط بحرانی اخیر منافع عموم شهروندان را مدنظر قرار دهد و از این بازی دو سر باخت دست بکشد.
بی‌ثباتی در مدیریت‌ شهری  و استمرار بی‌تکلیفی‌ها در همه عرصه‌های کلیدی و تأثیر‌گذار بر کیان جامعه، بی‌اعتمادی مردم را درپی دارد.
این بی‌اعتمادی به معنای قبول این باور است که اصولاً هیچ برنامه‌ای در دستور کار نیست، بلکه آنچه هست گرفتار بودن در روزمرگی‌هایی‌است که تنها‌ و تنها اخبارش را در رسانه‌ها می‌خوانیم،
حال که تنها یکسال دیگر به عمر شورای پنجم کلانشهر اهواز باقی مانده است شایسته است که از این مجال اندک  برای تحقق مطالبات بحق و وعده های داده شده در حوزه مدیریت شهری بهره گرفته شود. نه اینکه با چوب لای چرخ  مدیریت شهری نهادن سدی محکم در مقابل تحقق خواسته های منطقی و عقلانی شهروندان بگذاریم.
یک سال‌ و‌ اندی از  شورای شهر اهواز باقی مانده است . با چشم برهم زدنی زمان باقی مانده سپری می‌شود. آیا همچنان شاهد بلاتکلیفی‌ها خواهیم بود؟ اعتماد مردم سخت به دست می‌آید.
در این میان در افکار عمومی  سوالاتی از این عضو شورای شهر که برای انجام تغییر در مدیریت شهردار اهواز تقلا می کند مطرح کرده اند که از نطرتان می گذرد:
آیا تغییر مدیریت شهری مقدمه زود هنگام انتخابات ریاست شورا نیست ؟
آیا بی ثباتی در مدیریت شهری  در این مدت کوتاه باقی مانده از عمر شورا  به صلاح منافع شهر است ؟
چه شده که اینچنین عضو مخالف شهردار فعلی  بعد از مدتی کوتاه توانسته اذهان را علیه مدیریت شهری مخدوش نماید ؟
مگر چه مدت از انتخاب شهردار می گذرد که یکی از اعضاء شورا با شانتاژ رسانه ای به جای کمک به شهردار منتخب شورا و همکاری در عمران شهر با ابزارهای مختلف به جان تن بیمار شهرداری افتاده است ؟
عضو سوال کننده شورا ، تا کنون چه کمک یا پیشنهاد سازنده ایی برای رفع مشکلات شهرداری انجام داده است؟
اقای مهندس فلسفی شما که بانی اصلی  انتخاب  شهردار مورد علاقه خود و عزل شهرداری که به او علاقه ندارید هستید لطفا گزارش کار بدهید که شخصا برای شهرداری و مردم شهر در این سه سال که یک سال از ان هم شهرداری و هم شورا را در اختیار داشته اید چه اقداماتی  کرده اید ؟!!


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار