رییس سازمان صمت خوزستان عنوان کرد:

امسال قیمت خرما در ایام ماه مبارک رمضان کاهش داشته است

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 | 13:25 ب.ظ
امسال قیمت خرما در ایام ماه مبارک رمضان کاهش داشته است دکتر نظری رییس سازمان صمت خوزستان در مصاحبه با صداوسیمای مرکز خوزستان عنوان کرد : با توجه به تمهیدات صورت گرفته و با ذخیره سازی نزدیک به ۸ هزارتن خرما در سطح استان ، هم اکنون قیمت این کالا در چند روز اخیر کاهش پیدا کرده است . کتر نظری رییس سازمان صمت خوزستان در […]

دکتر نظری رییس سازمان صمت خوزستان در مصاحبه با صداوسیمای مرکز خوزستان عنوان کرد : با توجه به تمهیدات صورت گرفته و با ذخیره سازی نزدیک به ۸ هزارتن خرما در سطح استان ، هم اکنون قیمت این کالا در چند روز اخیر کاهش پیدا کرده است .

کتر نظری رییس سازمان صمت خوزستان در مصاحبه با صداوسیمای مرکز خوزستان عنوان کرد : با توجه به تمهیدات صورت گرفته و با ذخیره سازی نزدیک به ۸ هزارتن خرما در سطح استان ، هم اکنون قیمت این کالا در چند روز اخیر کاهش پیدا کرده است .
به گزارش روابط عمومی سازمان صمت خوزستان دکتر نظری رییس این سازمان گفت : هر ساله با توجه به ایام پایانی سال معمولا نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا برگزار می شد ولی متاسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برپایی نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا در استان لغو گردید ولی تلاش کردیم تا بحث ذخیره سازی کالای اساسی در اولویت اقدامات قرار دهیم زیرا که این کالا ها نقش مهمی در معیشت و سفره مردم دارند .
دکتر نظری با اشاره به تامین برنج مورد نیاز استان افزود : هم اکنون ۳۵۰۰ تن برنج وارد استان و ذخیره سازی گردیده است تا از طریق شبکه های توزیع خصوصا فروشگاههای بزرگ از جمله فروشگاه کورش و شهر خرید توزیع گردد که قیمت این کالا ۸ هزار تومان برای مصرف کننده می باشد .
وی در خصوص تامین خرمای مورد نیاز در ایام ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد : قریب ۸ هزار تن خرما در سطح استان ذخیره سازی شده به گونه ایی که هم اکنون ما شاهد کاهش قیمت این کالا در سطح عرضه هستیم .
دکتر نظری همچنین در خصوص افزایش قیمت حبوبات تصریح کرد : این افزایش قیمت به دلیل نوسانات نرخ ارز صورت گرفته ولی تلاش ما بر این است تا با افزایش حجم واردات و تغییراتی که در بحث تعرفه ایجاد می گردد قیمت حبوبات را در سطح بازار کاهش دهیم .
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان در ادامه اظهار کرد : در دیگر کالاهای اساسی نیز ما شاهد ثبات نسبی قیمت کالا بودیم خصوصا در بحث قیمت گوشت قرمز و مرغ که کاهش قابل توجه ایی را داشته اند که متاسفانه مرغداران در این خصوص دچار تضرر شده اند .
وی افزود : امیدواریم در بحث قیمت این کالا هم به شکلی عمل شود که هم جلوی تضرر تولید کننده گرفته شود و هم به مصرف کننده فشار نیاید .
دکتر امیر حسین نظری در پایان گفت : بازرسان سازمان صنعت و معدن و تجارت خوزستان همواره به طور مستمر بر سطح عرضه و بازار خصوصا در ماه مبارک رمضان نظارت خواهند داشت و در این خصوص این سازمان مانور ماه مارک رمضان را با اولویت کالاهای اساسی اجرا خواهند نمود .


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار