شناسایی ظرفیت تعاون روستایی با توسعه تعاونی ها

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 | 10:57 ق.ظ
شناسایی ظرفیت تعاون روستایی با توسعه تعاونی ها کشاورزی پرس   جمشید بنی فری خبر داد: توسعه تعاونی ها از مهمترین اهداف تعاون روستایی در زمینه شناسایی ظرفیت ها مدیر تعاون روستایی خوزستان توسعه ، ایجاد و شناسایی ظرفیت های تعاونی های تخصصی و … را از اولویت های برنامه های توسعه ای در سال جاری اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی تعاون […]

کشاورزی پرس

 

جمشید بنی فری خبر داد: توسعه تعاونی ها از مهمترین اهداف تعاون روستایی در زمینه شناسایی ظرفیت ها
مدیر تعاون روستایی خوزستان توسعه ، ایجاد و شناسایی ظرفیت های تعاونی های تخصصی و … را از اولویت های برنامه های توسعه ای در سال جاری اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان جمشید بنی فری گفت: در سال جاری توسعه ، ایجاد و شناسایی ظرفیت های تعاونی های تخصصی در زمینه های مختلف از جمله شترداران، اسب داران،تعاونی های سایر ماکیان، تعاونی های گیاهان دارویی و … مهمترین اهداف تعاون روستایی به شمار می رود.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۷ تعاونی در زمینه های فوق راه اندازی شد که خوشبختانه موفق و در حال کار و ارائه خدمات به اعضا خود می باشند و قطعا در سال جاری با بررسی دقیق تر امور امیدواریم بتوانیم در هر چه بیشتر توانمندتر کردن این تعاونی ها بهتر عمل کنیم.

مدیر تعاون روستایی خوزستان در پایان گفت: تعاون روستایی خوزستان با هدایت، حمایت و نظارت بر امور تعاونی ها قطعا در آینده نتایج بهتری را در راستای رسیدن به اهداف عالیه سازمان بدست خواهد آورد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار