آقای چنگلوایی آمار تولیدات کشاورزی فقط برای پز دادن شماست؟! / به داد تولیدکنندگان برسید!

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 | 12:15 ب.ظ
آقای چنگلوایی آمار تولیدات کشاورزی فقط برای پز دادن شماست؟! / به داد تولیدکنندگان برسید! کشاورزی پرس   نماینده خوزستان در شورای مرکزی خانه کشاورز:قای چنگلوایی؛ آمار تولیدات کشاورزی فقط برای پز دادن شماست؟! / به داد تولیدکنندگان برسید! نماینده خوزستان در شورای مرکزی خانه کشاورز گفت: در حالی که این روزها محصول کشاورزان مانند پیاز و گوجه و خیار و هویج روی زمین مانده و عملا مشتری ندارد ولی […]

کشاورزی پرس

 

نماینده خوزستان در شورای مرکزی خانه کشاورز:قای چنگلوایی؛ آمار تولیدات کشاورزی فقط برای پز دادن شماست؟! / به داد تولیدکنندگان برسید!

نماینده خوزستان در شورای مرکزی خانه کشاورز گفت: در حالی که این روزها محصول کشاورزان مانند پیاز و گوجه و خیار و هویج روی زمین مانده و عملا مشتری ندارد ولی متاسفانه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بجای کمک کردن به کشاورزان فقط با دادن آمار تولیدات کشاورزی خود به تهران پز می دهد و بابت این آمار به خود می بالد در حالی که کشاورزان استان در وضع خوبی نیستند.

سید فاضل شرفی افزود: طی روزهای اخیر کشاورزان استان بابت نبودن مشتری و پایین آمدن قیمت محصول به مرز بیچارگی رسیده اند و حتی محصول پیاز و خیار آنها کیلویی ۳۰۰ تومان هم مشتری ندارد و در این شرایط که رییس جهاد کشاورزی استان باید به داد کشاورزان برسد ولی عملا خبری از حمایت نیست و واقعا آقای چنگلوایی آمار تولیدات کشاورزی استان که شما از آن بعنوان دستاوردهای خود در بخش کشاورزی به تهران گزارش می دهید فقط برای پز دادن شماست؟! – شما که بعنوان متولی بخش کشاورزی استان مرتبا آمار تولیدات کشاورزی استان را به تهران گزارش می دهی اکنون باید بدانی که کشاورزان بدبخت شده اند و عملا شما برای کمک و حمایت از کشاورزان برنامه ای ندارید و در واقع در کنار کشاورزان نیستید.

وی گفت: تولیدکنندگان نابود شده اند و وقت آن رسیده که رییس جهاد کشاورزی استان به داد تولیدکنندگان برسد.
نماینده خوزستان در شورای مرکزی خانه کشاورز گفت: در حالی که هزینه های تولید در بخش کشاورزی استان بسیار بالا رفته ولی این روزها کشاورزان که فصل برداشت محصول گوجه، خیار، سیب زمینی و پیاز است شرایط به گونه ای شده که بجز ضرر چیزی نصیب کشاورز نمی شود و کشاورز مجبور است بدلیل نبودن مشتری محصول خود را با پایین ترین قیمت به دلال بفروشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار