افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها، اجازه جهش تولید را نمی‌دهد

تاریخ انتشار: سه شنبه 30 اردیبهشت 1399 | 08:25 ق.ظ
افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها، اجازه جهش تولید را نمی‌دهد کشاورزی پرس نماینده مجلس: وزارت کشاورزی به افزایش قیمت‌ نهاده‌های دامی رسیدگی کند! نماینده مردم سلماس در مجلس با بیان اینکه در چند روز اخیر قیمت نهاده‌های دامی و انواع سموم کشاورزی و باغداری دو برابر شده‌ است از وزیر جهادکشاورزی خواست تا به این مساله رسیدگی کند. «شهروز برزگر کلشانی» در جلسه علنی روز […]

کشاورزی پرس

نماینده مجلس: وزارت کشاورزی به افزایش قیمت‌ نهاده‌های دامی رسیدگی کند!

نماینده مردم سلماس در مجلس با بیان اینکه در چند روز اخیر قیمت نهاده‌های دامی و انواع سموم کشاورزی و باغداری دو برابر شده‌ است از وزیر جهادکشاورزی خواست تا به این مساله رسیدگی کند.

«شهروز برزگر کلشانی» در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به دولت، اظهار داشت: افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها، اجازه جهش تولید را نمی‌دهد، جهش تولید زمانی رخ می‌دهد که چرخش مالی در میان عموم مردم و نیازهای اساسی مردم به حرکت درآید.

نماینده مردم سلماس در مجلس افزود: گرانی عامل عمده تورم، بیکاری، رکود و ورشکستگی و اخراج نیروهایی است که امنیت شغلی مناسبی ندارند.  دولت در زمان باقیمانده وضعیت جوانان را دریابد و از پتانسیل آنها استفاده کند.

برزگر با بیان اینکه در چند روز اخیر قیمت نهاده‌های دامی و انواع سموم کشاورزی و باغداری دو برابر شده‌ است، تصریح کرد: از وزارت جهاد کشاورزی می‌خواهم سریعا به این موضوع رسیدگی کند و اجازه ندهند که رقم باقی‌مانده کشاورزان و باغداران در زمان مدیریت باقیمانده دولت و آنهم اگر فرصت خدمت اجازه بدهد، گرفته شود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت، از دوستان و همشهریان خود حلالیت طلبید. منبع: ایرنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار