معاون استاندار خوزستان: وضعیت آب آشامیدنی الهایی بهبود می‌یابد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 15 خرداد 1399 | 22:55 ب.ظ
معاون استاندار خوزستان: وضعیت آب آشامیدنی الهایی بهبود می‌یابد معاون عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به مشکلات و پایدار نبودن شبکه آب بخش الهایی شهرستان اهواز گفت: اقداماتی برای بهبود وضعیت آب آشامیدنی این منطقه از فردا آغاز می‌شود.

فاضل عبیات روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از تصفیه خانه سنتی شهر الهایی مهمترین خواست مردم این منطقه را رسیدگی به وضعیت آب آشامیدنی دانست و گفت: با هماهنگی و بررسی تیم‌های کارشناسی، تلاش می‌شود طی ۲ هفته آینده با ایجاد خطوط انتقال آب از این تصفیه خانه، شرایط آب آشامیدنی مردم بهبود یابد.

وی افزود: برای رفع مشکل آب آشامیدنی منطقه، ۲ خط لوله یک‌هزار و ۵۰۰ متری و یک‌هزار و ۳۰۰ متری به منظور اتصال شبکه آب شرق و غرب الهایی ایجاد خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان پایدار شدن بیشتر شبکه آب آشامیدنی شهر الهایی را نیازمند انجام اقدامات اساسی‌تر دانست و گفت: با توجه به وضعیت آب و هوایی، سعی می‌شود با اقدامات کوتاه مدت، شرایط بهتری را برای خدمات‌رسانی به شهروندان فراهم کنیم.

وی افزود: عملیات اجرایی این خطوط به منظور پایداری آبرسانی به شهر و روستاهای الهایی در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان قرار گرفته است.

عبیات همچنین به بخش دیگری از مطالبه مردم شهر الهایی مبنی بر استقرار ادارات برق و آب و فاضلاب اشاره کرد و گفت: با توجه به جمعیت و اهمیت این بخش از توابع شهرستان اهواز، نیاز است تا هرچه زودتر دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به استقرار ادارات خود در این بخش اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، لوله‌های مورد نیاز برای اتصال شبکه آبرسانی و تصفیه خانه شرق و غرب بخش غیزانیه پیش از خروج معاون عمرانی استانداری از منطقه تامین شد که انتشار این موضوع در شبکه‌های مجازی با بازتاب قابل توجهی تحت عنوان تحقق وعده مسئولان همراه بود.

ایجاد کندروی محلی در ورودی شهر الهایی

معاون عمرانی استانداری خوزستان همچنین از آغاز عملیات اجرایی جاده دسترسی محلی به طول بیش از یک کیلومتر اشاره‌کرد و گفت: مسیر کندروی ورودی به شهر الهایی به عنوان یکی از خواسته‌های دیرینه مردم منطقه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال ایجاد خواهد شد.

وی افزود: این طرح شامل زیرسازی و کــوپال ریزی حد فاصل کانال توانا تا جـاده بیسیم است که توسط شهرداری الهایی با هدف بهبود وضعیت ورودی این شهر و دسترسی آسان اهالی اجرا خواهد شد.

بر اساس این گزارش، شهر الهایی به عنوان یکی از گذرگاه‌های ورودی و خروجی به کلانشهر اهواز محسوب می‌شود که احداث این کندرو در حفظ ایمنی برای تردد شهروندان این شهر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
ایرنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار