برگزاری جلسه شورای ورزش شهرستان حمیدیه

تاریخ انتشار: پنجشنبه 26 تیر 1399 | 17:57 ب.ظ
برگزاری جلسه شورای ورزش  شهرستان حمیدیه جلسه شورای ورزش شهرستان با ریاست فرماندار و حضور سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری حمیدیه برگزار گردید .

جلسه شورای ورزش شهرستان که با ۲ دستور کار منعقد شده است ابتدا اقای سیاحی رئیس اداره ورزش و جوانان حمیدیه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های فرماندار شهرستان در امر توسعه ورزش و جوانان؛ گزارش مفصلی از اخرین وضعیت پروژه های ورزشی شهرستان ارائه نمود . ایشان در ادامه بر موضوع ورزشکاران سازمان یافته(بیمه ورزشی) تاکید نموده اند که بحمدالله در این زمینه مصوبه های خوبی صورت پذیرفت .
سیاحی گفت :اعضای شورای ورزش و جوانان باید روحیه مطالبه گری در چارچوب قوانین و مقررات را در خود تقویت کنند و مشکلات ورزش و جوانان شهرستان را بصورت جدی پیگیری نمایند وی با اشاره به حجم مشکلات چه در زمینه سخت افزاری و چه در زمینه نرم افزاری گفت: این حجم از مشکلات قابل حل است لیکن باید همه باهم با تلاش مستمر و بی وقفه و پیگیری دقیق تا حصول نتیجه ادامه دهیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان حمیدیه در خطاب به اعضای جلسه گفت :نگاه ها به ورزش و جوانان شهرستان باید نگاه حمایتی باشد و همه در این امر به همدیگر کمک کنیم تا زمینه ورزش همگانی و قهرمانی برای عموم جوانان عزیز و لایق شهرستان حمیدیه مهیا سازیم.
سیاحی در ادامه با اشاره به هیات های ورزشی شهرستان گفت :متاسفانه بیشتر هیاتهای ورزشی بدون رئیس هستند لذا معرفی روسای هیات ها از اولویت های بنده و همکارانم خواهد بود.
گفتنی است فرماندار شهرستان حمیدیه در این جلسه مسئولیت ریاست هیات هندبال شهرستان حمیدیه را متقبل شد که این خود نشان از اهتمام ویژه فرماندار به امر ورزش و جوانان است.

در ادامه اعضای شورای ورزش نیز از دغدغه ها و معضلات فراروی ورزش و جوانان شهرستان سخن ایراد نموده اند .که در این خصوص مصوبه های مهمی اعمال گردید

هاشمی فرماندار شهرستان حمیدیه که ریاست جلسه شورای ورزش و جوانان را عهده دار بود پس از استماع به نقطه نظرات سایر اعضا گفت : رسیدگی به امور ورزش و جوانان باید به صورت جدی پیگیری شود ایشان با تاکید بر پیگیری هر چه سریعتر در خصوص تکمیل پروژه ها گفت با اولویت بندی و ارتباط مثبت با ورزشکاران میتوان ورزش شهرستان را به جایگاه اصلی خود رساند .هاشمی نیز بر پویایی ورزش همگانی در دو سطح شهر و روستا تاکید نمود.
ریس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت :مدیرکل ورزش و جوانان و معاونین و روسای ستادی و سایر همکارانم اهتمام ویژه ای برای رفع محرومیت در تمام شهرستانهای محروم بویژه شهرستان حمیدیه دارند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار