توسط شرکت تعمیرات نیروگاههای برق آبی خوزستان:

تعمیر ژنراتور واحد شماره ۲ نیروگاه کوهرنگ با موفقیت انجام شد

تاریخ انتشار: شنبه 28 تیر 1399 | 14:13 ب.ظ
تعمیر ژنراتور واحد شماره ۲ نیروگاه کوهرنگ با موفقیت انجام شد مهران اسدی در گفتگو با شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ اظهار داشت: با استعلام آب منطقه ای استان اصفهان مبنی بر تعمیرات ژنراتور واحد شماره ۲ نیروگاه کوهرنگ و با حضور تیم فنی شرکت تعمیرات نیروگاههای برق آبی خوزستان اقدام به شناسایی نقاط معیوب استاتور و دمونتاژ واحد انجام شد . وی افزود […]

مهران اسدی در گفتگو با شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ اظهار داشت: با استعلام آب منطقه ای استان اصفهان مبنی بر تعمیرات ژنراتور واحد شماره ۲ نیروگاه کوهرنگ و با حضور تیم فنی شرکت تعمیرات نیروگاههای برق آبی خوزستان اقدام به شناسایی نقاط معیوب استاتور و دمونتاژ واحد انجام شد .

وی افزود : با توجه به نوع و ابعاد ژنراتورهای نیروگاه کوهرنگ به منظور دستیابی به شین های استاتور اقدام به  باز دنمودن و خارج کردن رتور که سنگین ترین قسمت واحد می باشد صورت پذیرفت .

مدیر عامل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان بیان کرد : در این عملیات شینه های  معیوب و نقاط آسیب دیده هسته استاتور توسط کارشناسان شرکت شناسایی که پس از تعمیر و بازسازی اقدامات نصب مجدد برای تجهیزات انجام شد .

گفتنی است که نیروگاه برق‌ آبی کوهرنگ که در غرب شهرکرد و در فاصله ۲ کیلومتری جنوب شرقی چلگرد در استان چهار محال و بختیاری احداث گردیده و یکی از نیروگاه‌های ایران از نوع متوسط دارای ۳ واحد ۱۳٫۳ مگاواتی و ظرفیت نامی تولید سالیانه ۱۲۸۰۰۰ مگاوات ساعت انرژی می باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار