در صورت محقق نشدن فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری،طرح استیضاح وزیر نیرو را کلید می زنیم

تاریخ انتشار: دوشنبه 6 مرداد 1399 | 20:02 ب.ظ
در صورت محقق نشدن فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری،طرح استیضاح وزیر نیرو را کلید می زنیم سید کریم حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه مجمع نمایندگان خوزستان با مدیران سازمان آب و برق گفت: سازمان آب و برق باید در طرح آبرسانی غدیر و تامین آب کشاورزان با بازنگری در کارکرد گذشته خود،عملکرد متفاوت و بهتری را از خود به‌جای بگذارد. رئیس مجمع نمایندگان خوزستان بیان کرد: در صورت محقق […]

سید کریم حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه مجمع نمایندگان خوزستان با مدیران سازمان آب و برق گفت: سازمان آب و برق باید در طرح آبرسانی غدیر و تامین آب کشاورزان با بازنگری در کارکرد گذشته خود،عملکرد متفاوت و بهتری را از خود به‌جای بگذارد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان بیان کرد: در صورت محقق نشدن فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری که شامل ۲۲۹ هزار هکتار است، طرح استیضاح وزیر نیرو را کلید می‌زنیم.

حسینی افزود سازمان آب و برق موظف است با رویکرد علمی و بر اساس نیاز آبی در حوزه کشاورزی و شرب استان، بی اساس و غیر علمی بودن طرح انتقال آب را به وزیر نیرو منعکس کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس عنوان کرد سازمان آب و برق به عنوان متولی رودخانه کارون باید پاسخگو و پیگیر کلیه مشکلات و کاستی‌های این رودخانه مانند عدم لایروبی، ورود فاضلاب و ساخت ساز در حریم رودخانه باشد.

در پایان دکتر حسینی گفت: نمایندگان مجلس یازدهم نقطه اتکاء مدیرانی هستند که برای خدمت به مردم تلاش می کنند و مدیرانی که در مسیر خدمت به مردم نیستند بدانند نمایندگان سد محکمی در برابر آنها خواهند بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار