پیام تبریک ناظر گمرکات استان خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز به مناسبت روز خبرنگار

تاریخ انتشار: جمعه 17 مرداد 1399 | 12:31 ب.ظ
پیام تبریک ناظر گمرکات استان خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز به مناسبت روز خبرنگار “ن والقلم و مایسطرون” سوگند پروردگار به قلم؛ گویاترین شاهد بر جایگاه و قداست آن است ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار یادآور خلق حماسه شهدای والامقامی است که اثبات حقیقت را به جان خود ترجیح داده و با خط خون تعهد و امانتداری را به معنای واقعی ترسیم کردند. انتشار اخبار واقعی با هدف صیانت […]

“ن والقلم و مایسطرون”
سوگند پروردگار به قلم؛ گویاترین شاهد بر جایگاه و قداست آن است

۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار یادآور خلق حماسه شهدای والامقامی است که اثبات حقیقت را به جان خود ترجیح داده و با خط خون تعهد و امانتداری را به معنای واقعی ترسیم کردند.
انتشار اخبار واقعی با هدف صیانت از افکار عمومی برای مبارزه با جنگ نرم دشمنان دغدغه راستین خبرنگاران است که با الگو قرار دادن راه شهدای خبرنگار به ویژه شهید “محمود صارمی” محقق می شود.
از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا نیز برخی خبرنگاران در راه خبررسانی به مردم با این بیماری دست و پنجه نرم کرده و یا حتی جان خود را تقدیم کردند؛ چه شهامتی از این بالاتر که عزیزترین داشته خود را در مقابل رسالت خبری سبک تر قلمداد و بی پروا به میدان خطر قدم گذاشته اند تا معنای واقعی مسئولیت پذیری را به نمایش بگذارند.
بدینوسیله ضمن تبریک روز خبرنگار از زحمات ارزشمند خبرنگاران در نشر حقیقت و گسترش سطح آگاهی عموم جامعه قدردانی می کنم.
امیدوارم که خبرنگاران با فعالیت های هوشمندانه خود در بیان مشکلات جامعه، ارائه آمار و عملکرد دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و همچنین در راستای حمایت از مصرف تولیدات ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری به سال جهش تولید نامگذاری شده قدم بردارند تا نقشه های شوم دشمنان این مرز وبوم را نقش برآب کنند.

غلامرضا بلوطی میرزا
ناظر گمرکات استان خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار