در آیینی ۲۵ دستگاه آمبولانس جدید مجهز به شاخص های استاندارد در مدار عملیات قرار گرفت

تاریخ انتشار: یکشنبه 16 شهریور 1399 | 09:46 ق.ظ
در آیینی ۲۵  دستگاه آمبولانس جدید مجهز به شاخص های استاندارد در مدار عملیات قرار گرفت در راستای بازسازی و نوسازی ناوگان فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران روز شنبه (۱۵ شهریورماه) در آیینی ۲۵ دستگاه آمبولانس های جدید مجهز به شاخص های استاندارد A1 اروپا در مدار عملیات قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این آیین که در ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد دکتر مهرداد شریفی مشاور بهداشتی و سلامت استاندار خوزستان، امیر افضلی نیا بازرس ویژه استانداری در ستاد کرونا، معاون مدیرعامل در امور فنی و مهندسی، مدیران منابع انسانی، مالی و HSE، رئیس دفتر مدیر عامل و جمعی از مسئولان شرکت حضور داشتند.

در این مراسم رئیس فوریت های پزشکی شرکت گفت: نوسازی و روزآمد سازی ناوگان آمبولانسی این واحد در شرایط کنونی و با توجه به گستره عملیاتی شامل ۷۵ دستگاه آمبولانس استاندارد است که در گام نخست ۲۵ دستگاه برای اعزام به موقعیت های دکل های حفاری تخصیص یافت.

پریسا قاسمی افزود: دو مناقصه دیگر نیز برای ۵۰ دستگاه آمبولانس در مراحل انجام است و با توجه به تاکید مدیرعامل شرکت مبنی بر برخوردار بودن آمبولانس ها به آخرین تجهیزات فوریت های پزشکی، جایگزینی آمبولانس های جدید از طریق برون سپاری در دستور کار قرار گرفته است.

در این آیین دکتر شریفی در سخنانی گفت: با توجه به ماهیت کار حفاری و وسعت عملیاتی و دور از دسترس بودن مناطق حفاری چاهای نفت و گاز، این شرکت می بایست از نظر تجهیزات فوریت های پزشکی، از جمله آمبولانس از آخرین فناوری های روز برخوردار باشد.

وی افزود: منابع انسانی مهمترین سرمایه هر سازمان است و سلامت کارکنان در مراکز صنعتی همانند شرکت ملی حفاری ایران که نقش محوری در تولید و اقتصاد ایفا می کند باید در اولویت همه امور قرار گیرد که در این ارتباط شاهد پی جویی های موثر و مستمر مهندس موسوی مدیرعامل این شرکت در تحقق این امر هستیم.

شریفی اظهار کرد: این اقدامات ارزشمند سرمایه گذاری برای شرکت است زیرا سلامت کارکنان تضمین و موجب دلگرمی و انگیزش بیشتر در میان آنان می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار