قرار گاه خاتم الانبیاء در منطقه آزاداروند سرمایه گذاری می کند

تاریخ انتشار: یکشنبه 16 شهریور 1399 | 11:23 ق.ظ
قرار گاه خاتم الانبیاء در منطقه آزاداروند سرمایه گذاری می کند اسماعیل زمانی گفت: قرار گاه خاتم الانبیاء در منطقه آزاداروند سرمایه گذاری می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان؛ امام حسین (ع) و نیز گرامی داشت هفته دولت اظهار داشت: تفاهم نامه ای با قرارگاه خاتم االانبیاء منعقد شده که در راستای آن ،این قرار گاه ۲۰ هزار میلیارد ریال در منطقه آزاد اروند سرمایه گذاری خواهد کرد.

اسماعیل زمانی نوسازی فاضلاب، ساخت پل، ساحل سازی رودخانه های منطقه و چندین پروژه دیگر را از جمله طرح های قرار گاه خاتم الانبیاء در منطقه آزاد اروند عنوان کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد اروند ۱۵ تا ۲۰ درصد هزینه های این طرح ها را به صورت نقدی به قرار گاه خاتم پرداخت می کند و به جای مابقی هزینه ها، زمین در این منطقه به قرار گاه خاتم الانبیاء اعطا می کند.

وی به کمبود درآمدهای منطقه آزاد اروند به دلیل بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: تا پیش از این حدود یک میلیارد دلار درآمد به منطقه آزاد اروند تعلق می گرفت که متاسفانه به دلیل بیماری کرونا این رقم بسیار کم شده و به ناچار برای تأمین برخی هزینه ها به استغراض از بانک ها روی آورده ایم.

اسماعیل زمانی از همه شهروندان خواست مقابله با بیماری کرونا را به دلیل صدمات سنگین اقتصادی که به دنبال دارد جدی بگیرند و گفت: متاسفانه وقتی وضعیت منطقه قرمز میشود رکود شدید اقتصادی ، تعطیلی بسیاری کارگاه های تولیدی و نیز بیکاری را به دنبال دارد لذا شهروندان برای جلوگیری از رکود اقتصادی همه تلاش خود را برای مقابله با این بیماری به کار گیرند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار