تقدير مديرعامل مناطق نفتخيز جنوب از بسيجيان حوزه شهيد تندگويان

فرهنگ بسیج، پیشران حرکت کشور است

تاریخ انتشار: دوشنبه 3 آذر 1399 | 09:56 ق.ظ
فرهنگ بسیج، پیشران حرکت کشور است مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت­خیز جنوب در جلسه صبحگاهی تولید شنبه اول آذر، از تلاش­های جهادی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب تقدیر کرد و فرهنگ بسیج را پیشران حرکت کشور در حوزه­های فرهنگی، اقتصادی و نظامی دانست. به گزارش پایگاه اطلاع­رسانی مناطق نفتخیز جنوب، مهندس احمد محمدی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج […]

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت­خیز جنوب در جلسه صبحگاهی تولید شنبه اول آذر، از تلاش­های جهادی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب تقدیر کرد و فرهنگ بسیج را پیشران حرکت کشور در حوزه­های فرهنگی، اقتصادی و نظامی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع­رسانی مناطق نفتخیز جنوب، مهندس احمد محمدی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج و بیان اینکه بازوی توانمند بسیج در عرصه­های مختلف، باعث تسهیل ارائه خدمات به مردم شده است، گفت: در رویدادهای مهم یک­سال اخیر، هرآنچه در توان داشته­ایم را برای کاهش مشکلات مردم انجام دادیم و در این مسیر، بسیج همواره دوشاودش ما گام برداشته است.

وی افزود: خدمات بسیجیان حوزه شهید تندگویان در امدادرسانی و ارائه خدمات به زلزله­زدگان سرپل ذهاب، سیل­زدگان خوزستان و مشارکت در عمران روستایی مناطق مجاور تاسیسات فرآیندی علاوه بر حضور فعال در رزمایش کمک­های مومنانه و ارائه خدمات بهداشتی و فرهنگی در راستای مقابله با پاندمی کرونا، در اذهان خواهد ماند و نام بسیج را در خاطرات مردم درخشان­تر خواهد ساخت.

مهندس محمدی خاطرنشان کرد: همکاری بسیج در حفاظت از دارایی­های فیزیکی شرکت و تامین امنیت خطوط لوله و تاسیسات در کنار حراست را نیز می­توان از جمله اقدامات جهادی بسیج دانست که در برقراری آرامش عملیاتی در گستره­ی شرکت مؤثر بوده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب نیز با تشریح تاریخچه­ی شکل­گیری سازمان بسیج مستضعفین و اهداف آن به عنوان یک نیروی مردمی، گفت: در دوران دفاع مقدس، بسیج با ایثار و جانفشانی در کنار نیروهای مسلح ایستاد و بعد از آن، مشارکت خود را درسازندگی کشور آغاز نمود که بسیج صنعت نفت را می توان از فعال­ترین اقشار بسیج در هر دو حوزه مذکور برشمرد.

سرهنگ عباس ممبینی افزود: حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب افتخار دارد که در سال­های اخیر ۴ شهید مدافع حرم و یک شهید مدافع امنیت را به انقلاب تقدیم داشته و همواره تلاش کرده است تا در عرصه­های فرهنگی و عمرانی، در خدمت مردم باشد.

وی از برگزاری ۲۰ برنامه متنوع با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در هفته بسیج خبر داد و یادآور شد: هفته بسیج سال ۹۹ با شعار محوری “بسیج، پیشرو خدمت و امید آفرینی” از دیروز آغاز شده و قرار است برنامه­­هایی نظیر نمایشگاه عکس، دیدارهای انفرادی با فرزندان شهدای بسیجی، ترویج طرح “هر کارمند حامی یک یتیم”، اهدای خون، اجرای مراحل پنجم و ششم رزمایش کمک­های مومنانه، اجرای رزمایش مجازی ثامن، غبارروبی قبور مطهر شهدا، اتمام پروژه بازسازی ۲۰ واحد مسکونی منطقه منبع آب اهواز، برگزاری مسابقات مجازی، تجلیل از مدافعان سلامت و ضدعفونی جایگاه های سوخت و مناطق کم برخوردار و آیین نامگذاری استخر بقا در دریای مجتمع آموزش فنون اهواز به نام سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان اهم برنامه­های این حوزه در هفته بسیج، برگزار شوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار