معاون خدمات شهری اهواز؛

صرف ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای دفع آبهای سطحی با اعتبارات شهرداری/ ۳۰۰ نقطه بحرانی آبگرفتگی معابر سطحی در کلان شهر اهواز/وعده دفع آبهای سطحی باقی مانده، تا ۲۴ ساعت آینده/اکیپ های خدماتی در سه شیفت کاری در حال دفع آبهای سطحی بارندگی اخیر

تاریخ انتشار: دوشنبه 10 آذر 1399 | 22:46 ب.ظ
صرف ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای دفع آبهای سطحی با اعتبارات شهرداری/ ۳۰۰ نقطه بحرانی آبگرفتگی معابر سطحی در کلان شهر اهواز/وعده دفع آبهای سطحی باقی مانده، تا ۲۴ ساعت آینده/اکیپ های خدماتی در سه شیفت کاری در حال دفع آبهای سطحی بارندگی اخیر معاون خدمات شهری شهرداری کلانشهر اهواز در گفتگو با پایگاه خبری کشاورزی پرس اعلام کرد: با دستور شهردار اهواز تمام اکیپ های خدماتی در سه شیفت کاری به صورت شبانه روزی در حال دفع آبهای سطحی و معابر نقاط مختلف کلانشهر اهواز می‌باشند. مراد حسینی با اعلام این خبر گفت: در بارندگی پاییز امسال دفع […]

معاون خدمات شهری شهرداری کلانشهر اهواز در گفتگو با پایگاه خبری کشاورزی پرس اعلام کرد: با دستور شهردار اهواز تمام اکیپ های خدماتی در سه شیفت کاری به صورت شبانه روزی در حال دفع آبهای سطحی و معابر نقاط مختلف کلانشهر اهواز می‌باشند.

مراد حسینی با اعلام این خبر گفت: در بارندگی پاییز امسال دفع آبهای سطحی برای اولین بار طی چند ساعت اول توسط اکیپ های خدماتی شهرداری اهواز دفع شد.

و درحال حاضر تنها مناطق کمپلو و کوی علوی، نقطه حاد آبگرفتگی معابر در پی بارندگی اخیر می باشند.که درصدد رفع این معضل در کوتاه ترین زمان می باشیم.

وی در ادامه با وعده اینکه، ظرف ۲۴ ساعت آینده معضل آبگرفتگی معابر در نقاط مختلف اهواز به طور کامل مرتفع خواهد شد افزود: در ۵ روز اخیر و طبق دستور شهردار اهواز تمام تیم مدیریتی و تیم خدماتی به صورت آماده باش، حضور میدانی در جهت دفع آبهای سطحی در تمامی نقاط اهواز را دارند.

مراد حسینی در ادامه با بیان اینکه در نقاطی که مشکل تجمع آب های سطحی در پی بارندگی مشکل ساز و یا به معضل تبدیل می شد، گفت: خوشبختانه در بارندگی امسال تجیمع آب های سطحی در ساعات اولیه مرتفع صورت گرفت.
وی دلیل جلوگیری از تجمیع آبهای سطحی در مناطق مختلف را صرف اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال توسط شهرداری اهواز برای دفع آبهای سطحی عنوان کرد و گفت: در حالی که طبق پیش‌بینی بودجه سال گذشته شهرداری اهواز تنها ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار جهت رفع این معضل بوده است اما شهرداری اهواز با توجه به تاکید مدیریت معضل دفع آبهای سطحی در جهت رفاه حال شهروندان، بیش از آنچه که بودجه تعیین شده بود، اعتبار هزینه کرد.

مراد حسینی، صرف این میزان اعتبار را در بخش مطالعات خرید و اجرای دفع آبهای سطحی نقاط مختلف کلانشهر اهواز طی یک سال اخیر تاکنون عنوان کرد و افزود:
تاثیر مثبت عملکرد شهرداری اهواز در این بخش در بارندگی روزهای اخیر و جلوگیری از رخداد معضلات همانند سنوات قبل کاملا مشهود بود. به گونه‌ای که در سال‌های قبل از جمله سال گذشته تجمیع آب های سطحی تا ۱۰ روز نیز ادامه داشت و آب های سطحی به طور کامل وارد منازل برخی از شهروندان می شد که خوشبختانه این معضلات در بارندگی روزهای اخیر به شدت کاهش یافت.

معاون خدمات شهری در ادامه با بیان اینکه در سال‌های گذشته به دلیل معضل خشکسالی و پرداختن به آن، اقداماتی در بخش دفع آب های سطحی صورت نگرفته بود، افزود: امسال برای اولین بار طبق دستور شهردار اهواز و با تاکید و همراهی اعضای شورای شهر، دفع آبهای سطحی به صورت جدی و با قاطعیت در دستور کار قرارگرفت.

مرادحسینی در ادامه با بیان اینکه در ۳۰۰‌نقط از کلانشهر اهواز، بحران معضل آبگرفتگی معابر وجود دارد، تاکید کرد: برای رفع معضل آبهای سطحی کلانشهر اهواز اعتباری بالغ بر ۲۰۰ هزار میلیارد ریال نیاز است که کمک و حمایت ویژه دولت و دیگر ارگان ها جهت اختصاص چنین اعتباری در جهت تامین رفاه حال شهروندان اهوازی نیاز است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار