توزیع ۵ هزار ماسک در ۳ روستای منطقه سیاهمکان

تاریخ انتشار: سه شنبه 11 آذر 1399 | 11:00 ق.ظ
توزیع ۵ هزار ماسک در ۳ روستای منطقه سیاهمکان شرکت گسترش انرژی پاسارگاد از پیمانکاران طرح نگهداشت و افزایش تولید موسوم به طرح ۲۸ مخزن شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ۵ هزار ماسک را در راستای عمل به مسئولیت‌ اجتماعی در مناطق عملیاتی به ساکنان ۳ روستای منطقه سیاهمکان اهدا کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مناطق نفت‌خیز جنوب، این اقدام توسط شرکت خدمات مهندسی […]

شرکت گسترش انرژی پاسارگاد از پیمانکاران طرح نگهداشت و افزایش تولید موسوم به طرح ۲۸ مخزن شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ۵ هزار ماسک را در راستای عمل به مسئولیت‌ اجتماعی در مناطق عملیاتی به ساکنان ۳ روستای منطقه سیاهمکان اهدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مناطق نفت‌خیز جنوب، این اقدام توسط شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی به عنوان مجری این طرح صورت گرفت و مقرر است تا در راستای عمل به مسئولیت‌ اجتماعی، اقدامات مشابهی توسط دیگر مجریان طرح ۲۸ مخزن ادامه یابد.

گفتنی است علاوه بر تخصیص ۴ درصد از کل اعتبار ۴/۶ میلیارد یورویی این طرح به پروژه‌های عام‌المنفعه استان‌های میزبان، مقرر است پیمانکاران طرح ۲۸ مخزن مناطق نفتخیز جنوب نیز اقداماتی را در حوزه‌های بهداشت، عمران، فرهنگ و آموزش مردم مناطق مسکونی همجوار پروژه‌های مربوطه به انجام برساند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار