عملی نشدن مصوبه اختصاص بودجه در ردیف ملی عامل دوگانگی حاکمیتی در منطقه است

تاریخ انتشار: شنبه 29 آذر 1399 | 10:20 ق.ظ
عملی نشدن مصوبه اختصاص بودجه در ردیف ملی عامل دوگانگی حاکمیتی در منطقه است معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند گفت: دوگانگی حاکمیتی در منطقه ناشی از عملی نشدن مصوبه اختصاص بودجه در ردیف ملی است، بدیت ترتیب که برای قطع نشدن بودجه ارگان‌های حاضر در آبادان و خرمشهر، از اهرم حاکمیت برای سایر ارگان‌ها استفاده نشد تا بودجه ملی آن‌ها همچنان برقرار باشد.

سروش شریفی اظهار داشت: گستره جغرافیایی در محدوده سازمان منطقه آزاد اروند با اختصاص بودجه در ردیف ملی صورت گرفت ولی در این امر کوتاهی شد و همکاری با سازمان منطقه آزاد اروند در تخصیص بودجه نشد.

وی اظهار داشت: اگر دستگاه ها کاملا تحت نظر سازمان منطقه آزاد اروند قرار گیرند بودجه های آنها قطع خواهد شد، مجبور هستیم با این شرایط دوگانگی حاکمیتی را متحمل شویم تا از بودجه دولت در حوزه های مختلف استفاده کنیم.

شریفی بیان کرد: تمامی ادارات کل استان خوزستان باید بودجه سایر وزارت خانه ها را به ارگان های آبادان و خرمشهر اختصاص دهند، سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان با توجه به دوگانگی حاکمیتی در منطقه آزاد اروند می بایست بودجه ملی را به ارگان های مستقر در این منطقه اختصاص دهد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار