بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی آغاز به‌کار کرد

تاریخ انتشار: شنبه 4 بهمن 1399 | 09:00 ق.ظ
بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی آغاز به‌کار کرد یست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد. دیار نفت: به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، نمایشگاه نفت امسال که به دلیل شیوع بیماری کرونا در تاریخ معمول هرساله (اردیبهشت‌ماه) برگزار نشد، صبح امروز (جمعه، سوم […]
یست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

دیار نفت: به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، نمایشگاه نفت امسال که به دلیل شیوع بیماری کرونا در تاریخ معمول هرساله (اردیبهشت‌ماه) برگزار نشد، صبح امروز (جمعه، سوم بهمن‌ماه) و از دقایقی پیش با حضور وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیران ارشد صنعت نفت، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفیران کشورهای خارجی در تهران و دیگر مسئولان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود و پروتکل‌های سختگیرانه‌ای نیز برای حفظ سلامتی مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

بازدید از این نمایشگاه با تدابیری که اندیشیده شده، ویژه متخصصان و فعالان صنعت نفت است؛ از این رو طی هماهنگی و مکاتبه با  ستاد وزارت نفت و چهار شرکت اصلی، شرکت‌های تابعه، تشکل‌ها و انجمن‌های تخصصی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، با برنامه ریزی هدفمند، بر اساس کارت های دعوت مختص و جداگانه برای روزهای نمایشگاه و بر اساس سهمیه تخصیص یافته طبق اسامی و نفرات اعلام شده، بازدید از نمایشگاه صورت خواهد گرفت.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران بیان کرد: در این دوره طبقه بندی موضوعی سالن‌ها نیز به صورت گروه‌های کالایی انجام شده است و بر اساس آن شرکت ملی نفت و صنایع بالادستی در سالن ۸ و ۹، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، استارتاپ‌ها، شتاب دهنده‌ها و پارک‌های علم و فناوری در سالن ۱۰ و ۱۱، پتروشیمی و صنایع مرتبط در سالن ۱۴ و ۱۵، گاز و صنایع مرتبط، لوله و پوشش لوله، شیرآلات در سالن ۳۸، پالایش و پخش و صنایع مرتبط در سالن ۴۱، ماشین های دوار در سالن ۷، اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران در سالن ۵ و انجمن‌های تخصصی نفت، استصنا و شرکت‌های دیگر هر یک در سالن‌های جداگانه قرار گرفته و تقسیم شده اند.

بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی هر روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و ششم بهمن‌ماه به کار خود پایان می‌دهد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار