انهدام شبکه ‌توزیع‌ «شیشه» در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 19 خرداد 1403 | 10:00 ق.ظ
انهدام شبکه ‌توزیع‌ «شیشه» در خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه در این استان خبر داد. سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه با قاچاقچیان  و سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان خرمشهر با استفاده از زیر ساخت‌های اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی موفق به […]

فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه در این استان خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه با قاچاقچیان  و سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان خرمشهر با استفاده از زیر ساخت‌های اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی شبکه توزیع مواد مخدر از نوع شیشه در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر شدند.

وی با بیان اینکه این شبکه توزیع، موادمخدر خود را از استان‌های شرقی کشور وارد می‌کرد، ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در قالب چند تیم مجرب و کارآزموده پس ازهماهنگی با مراجع قضایی تمامی اعضای شبکه را در عملیاتی کاملاً منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه از این شبکه ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه کشف شد، گفت: متهمان  پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار