لزوم هماهنگی دستگاه های اجرایی وفرمانداران جهت حل مشکلات احتمالی ناشی ازخشکسالی درخوزستان

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: پنجشنبه 3 خرداد 1397 | 12:03 ب.ظ
لزوم هماهنگی دستگاه های اجرایی وفرمانداران جهت حل مشکلات احتمالی ناشی ازخشکسالی درخوزستان کشاورزنیوز

استاندار خوزستان غلامرضا شریعتی در ستادخشکسالی که امروز چهارشنبه در استانداری برگزارشد اظهارکرد:فرمانداران باید به طوری جدی امور ستاد خشکسالی شهرستان خود را پی گیری و نظارت لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه باید نظام تصمیم گیری در شهرستان ها واحدباشد افزود: فرمانداران موظف ومکلف اند باشهرداری ها یا دستگاه های اجرایی که مصوبات ستادخشکسالی را اجرا نکردند برخورد کنند. همه دستگاه های اجرایی موظف به اجرا هستند واخرین گزارشات مربوط را باید به فرمانداران گزارش دهند.
شریعتی بیان کرد: مصوبات ستاد خشکسالی اعم از آهک پاشی لایروبی جهت کنترل بیمارها به همه ی شهرستان ها ابلاغ شود ” درصورت عدم همکاری فرماندار به عنوان رییس شورای تامین شهرستان مجازاست بادستگاه ها برخورد کند.
وی با اشاره به تامین آب در شرایط خشکسالی عنوان کرد: با زیرساخت های که در طرح آبرسانی آب غدیر انجام شده آب مناطقی که مشکل دارند ازطریق حوزه های آبی دیگر تامیین میشود.
استاندار خوزستان گفت: در بحث کشاورزی نیز میتوان با تغییر الگوی کشت محصولات کشاورزی را کم نکنیم. امسال سطح زیرکشت محصولات کشاورزی و نیشکر یکسان خواهد بود” اگر قرار باشد کاهش کشت داشته باشیم شامل نیشکر هم است.
شریعتی خاطرنشان کرد: آب فضای سبز از آب شرب جدا شود وشهرداری باید این مساله را در دستور کار قرار دهد.
وی یادآورشد: در بحث بهینه سازی مصرف برق نیز قرار است معاون برق وزیر نیرو به استان بیاید و در این زمینه تصمیم گیری خواهیم کرد.


  1. admin   خرداد ۹, ۱۳۹۷  

    به به چه سایت خوبی👏👏👏 مطالب خیلی خوبی وسریعی میزارید.موفق باشید

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار