گلایه فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر از دیدار نداشتن با معاون گردشگری وزیر میراث

تاریخ انتشار: شنبه 8 اردیبهشت 1403 | 09:48 ق.ظ
گلایه فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر از دیدار نداشتن با معاون گردشگری وزیر میراث عباسیان پور، یک فعال گردشگری گفت: نشست هم اندیشی معاون گردشگری وزیر میراث در حالی با فعالان گردشگری خوزستان برگزار شد که فعالان آبادان و خرمشهر به دلیل عدم دعوت به نشست، با وی دیدار نداشتند.

نجمه عباسیان پور اظهار کرد: روز چهارشنبه پنجم فروردین ماه «علی اصغر شالبافیان»، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به منظور شرکت در ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت ایران با محوریت خوزستان وارد این استان شد.

وی افزود: نشست هم اندیشی معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حالی با فعالان گردشگری خوزستان برگزار شد که فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر به دلیل عدم دعوت به این نشست، با وی دیدار نداشتند.

این فعال گردشگری تصریح کرد: چرا همیشه شهرهای آبادان و خرمشهر باید مظلوم واقع شوند؟ علت دعوت نشدن فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر در نشست هم اندیشی با معاون گردشگری وزیر میراث چیست؟ مسئولان مربوطه باید جوابیه بدهند.

عباسیان پور تاکید کرد: تفویض اختیار صدور مجوز سمن به سازمان منطقه آزاد اروند، بهبود وضعیت ادارات میراث شهرهای آبادان و خرمشهر، پیگیری حذف پلکانی عوارض خروج از کشور در منطقه آزاد اروند، اجرای طرح جامع گردشگری منطقه آزاد اروند و تشکیل دبیرخانه دائمی گردشگری سلامت ایران در منطقه آزاد اروند بخشی از مطالبات فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر است که متاسفانه در سفر شالبافیان به خوزستان عملیاتی نشد.

وی عنوان کرد: زمان بی توجهی به شهرهای آبادان و خرمشهر پایان یافته و اتفاقاتی که در این سفر رخ داد را با جدیت پیگیری خواهیم کرد و در مقابل مطالبات مردم این دو شهر کوتاه نخواهیم آمد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار