بازدید استاندار خوزستان از منطقه سوم دریایی امام حسین نیروی دریایی سپاه

تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 | 11:51 ق.ظ
بازدید استاندار خوزستان از منطقه سوم دریایی امام حسین نیروی دریایی سپاه استاندار خوزستان از پایگاه‌ها و امکانات منطقه سوم دریایی امام حسین نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کرد.

علی اکبر حسینی محراب  با همراهی اعضای شورای تامین استان از پایگاه‌ها و امکانات منطقه سوم  دریایی  امام حسین نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  بازدید کرد.

وی  در این بازدید گفت:  در بازدید امروز ابهت، عظمت، اقتدار، نظم قوی و دیسیپلین نظامی در مراکز و تیپ‌های مناطق سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران از اروند تا دیلم را از نزدیک مشاهده کردیم.

استاندار خوزستان  افزود: این شرایط مطلوب ناشی از یک فرماندهی قوی، منسجم و پرکار و همراهی نیرو‌های دلسوز، جهادی، ولایی و ارزشی است و نسل دوم و سوم انقلاب همچون دوران دفاع مقدس و با همان اخلاص و فداکاری در صحنه هستند.

حسینی محراب  ادامه داد: خوشبختانه با وجود ادوات و تکنولوژی‌های نوین سپاه دست برتر در نبرد‌های دریایی را دارد و این مهم حاصل کار نیرو‌های متخصص، جوان و جهادی است.

وی اظهار کرد: انشاالله این روحیه در صنعت، کشاورزی و سایر بخش‌ها نیز تزریق شود و انتقال و استفاده از این تجارب موجب رشد و پیشرفت کشور شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار